kiezen: scooter of vriendin

Vriendin of scooter....

  • Vriendin

    Votes: 179 78.2%
  • Scooter

    Votes: 50 21.8%

  • Total voters
    229
het is maar net in wat voor situatie je leeft, ik zou op het moment scooter kiezen omdat ik die niet kan missen (woon/werkverkeer)... maar een vriendin zou ook erg leuk zijn uiteraard :)
 
Is maar net hoe je het ziet idd... ff plat voorbeeld:

Vriendin dood of scoot gejat niet zo moeilijk natuurlijk.

maar als ze je voor een keuze zet klopt er iets niet. moet ze maar respect voor hebben :p
 
idd wat ik eerder ook al las hier, als je van je vriendin moet! kiezen kies ik voor de scooter. dan is ze jou gewoon niet waard als ze je laat kiezen...

maar stel ik zou van mezelf moeten kiezen(persoonlijke/fininciele probleme of zoiets), dan kies ik natuurlijk vriendin!! (al heb ik die op het moment niet)
 
nouw nisschien als je bedenkt dat je een project van een paar duizend euries hebt en je hebt toch nooit zo lang met iemand (meestal maar paar weken soms meer als n maand) dan kies je denk toch sneller voor scoot :p

licht eraan wel rare vergelijking
 
Luister.. als mijn vriendin me dwingt om tussen haar of scooter te kiezen |( , dan kies ik voor men scooter, je vriendin ken toch ook wel beetje respect tonen dat je hobby ook een plaatsje heeft in je leven. {! NOGMAALS dit alleen als me vriendin me er toe zou dwingen om te kiezen, als het blijkt dat het gewoon niet te doen is scooters en vriendin dan moet de scooter maar weg

Cia0
 
66886160.jpg


VS

syl.jpg


VRIENDIN.. denks!

maja, allebei is toch een wat betere situatie ;)
 
mjah je kan het wel gewoon zeggen hoor:s
beide hebben we nou al 100 keer gezien :X
mjah ik zou kiezen voor vriendin, echte liefde kan je niet kopen scooters of andere materialistische dingen wel.
 
Ik heb geen vriendin, maar als ik die had had ze zeker voorgegaan. Zou alleen niet weten wanneer je zo'n keuze krijgt opgelegt. Maar misschien als ze dr niet van houd ofzo. Maarja, dan schop ik dat ding (scooter) toch de deur uit :p
 
funk-master said:
mjah je kan het wel gewoon zeggen hoor:s
beide hebben we nou al 100 keer gezien :X
mjah ik zou kiezen voor vriendin, echte liefde kan je niet kopen scooters of andere materialistische dingen wel.

ja misschien als je 23 ben en al een jaar of drie met elkaar gaat...
khoef er nu nog niet aan te denken om met roos oud te worden:)
in dit gval geefk me scoot meer kans:D
 
Back
Top