kickstarter

Advertisement - register to remove this

ik kan 1 ding zeggen: KIJK eerst goed hoe alles in elkaar zit als het nog in mekaar zit
smile.gif


maar dat "dingete: moet blijkbaar als laat5ste want dat kwam er als eerste af
smile.gif
 
Ik heb ook vaker bij mijn scooters (alle Piaggio) lopen prutsen met kickstartmechanismen, het is namelijk zo dat als de kickstart "lam" is, de veer niet gespannen is, deze moet in een of andere schacht vallen, en deze moet je ONDER de kickstartvertanding (zo'n halve maan) doortrekken. Laat je dealer maar prutsen, heeft mij al bloed (letterlijk), zweet (ook) en tranen (net niet) gekost. Mijn dealer haalt z'n poten ook ALTIJD open aan die kutdingen, dit zijn een van de weinige dingen die ik LAAT doen aan mijn scoot.
Wil je het toch proberen: volgens mij kun je het er met veel moeite onderdoor trekken door een staaldraad om het uitsteeksel van de veer te doen en dan eronder door trekken. Veel succes als je nu nog zin hebt!

Greetz.
 
Ik snpa je verhaal neit helemaal krizz, maar niet naar een dealer gaan, en gewoon goed kijken hoe het in elkaar zit! En anders leen je effe een andere carterkap van iemand, zie je het gauw genoeg of ie het nog doet!

SvR
 
jaja ik was net ff me scoot uit elkaar aan het halen (wat ervan over is) enne.. ik wil kicken... doet het niet.. kickstrater bleef benedenstaan.. aangezien me electrische start stuk is kan ik hem alleen maar kicken!!
ik haal de carterkap eraf...kickstarter vliedft naar boven ik draai weer naar beneden.. schiet er een dingetje af ehh dat dingetje is waar je kick de vario aangegrijpt.. nou ik draai nog een keer.. gaat die hele veer die eronder zit vanaf.. ik bedoel.. ik heb nu geen krch meer tegen als ik erop druk..die kick is dus lam nu.... hoe moet het allemaal weer terug in elkaar?? want ik wil graag me scoot starten kijken of ie het nog wel doet :)
 
ik heb geen idee hoe het in elkaar moet maar ik zou me scoot gewoon naar de dealer brengen en daar laten maken dan maken ze alles ja het kost wel veel dat wel maar je scoot rijd wel weer goed. maar dat is jou mening
 
Back
Top