Kickstart werkt niet meer

Christiane

Well-Known Member
Hoi. Misschien dat iemand het hier weet. Een poosje geleden was mn v snaar geknapt en om de koppeling geslagen. Nieuwe v snaar erop laten zetten en 2e hands koppeling. Daarna reed mn scooter echt slecht. Stuk langzamer, trok voor geen meter op en maakte kabaal. Ben ermee terug gegaan en heeft die man er een nieuwe koppeling op gezet. Daarna reed ie weer zoals het hoort. Nu heb ik een weekje niet met mn scooter gereden en wou ik dat ding gister starten, maar met elec. start ging ie niet aan. Dus wilde ik de kickstart proberen. Ding deed het helemaal niet. Gaf geen geluid of niks. Noppes. Terwijl ie voor de reparatie wel werkte. Eind van de middag kreeg mn vriend de scooter met de elec. start aan de gang. Eindelijk!

Weet iemand hoe het kan dat de kickstart het na zo'n vervanging van de koppeling niet meer doet?

Oh ja... En is het normaal dat de scooter na een klein weekje stil staan niet start met elec. start?

Hoop dat jullie me wat duidelijkheid kunnen geven. Want elke keer als die man wat maakt, sloopt ie wat anders. Heb dat ding pas 4 maanden en kost me nu al ontzettend veel geld :(

Thanks!
 
Advertisement - register to remove this

waarschijnlijk zijn ze gewoon vergeten om rondsel erin te zetten,

Wat ook nog kan is dat het rondsel de tandjes op de halfpoulie niet kan pakken omdat het einde van de krukas nog iets te lang is, Als dat zo is moet er een ringetje achter de vario
 
Ding geeft ook helemaal geen tegendruk nee. Ik heb die man maar weer een mail gestuurd (want hij is dicht vandaag en morgen). En heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik er nu echt niet goed van wordt. Komt me de keelgat uit! Als dat ding straks weer niet start, kom ik weer te laat op mn werk. Als dat zo doorgaat verlies ik mn baan ook nog s. Ik heb destijds mn auto de deur uit gedaan en een scooter gekocht, omdat dat goedkoper is. Maar ik baal er nu flink van dat ik dat ding in augustus heb gekocht.

Als hij niet met een oplossing komt, laat ik m maar ergens anders nakijken. Zal me niks verbazen als ik dan te horen krijg dat er nog meer niet aan dat ding klopt. Als dat zo is, is hij nog niet van me af!
 
Last edited:
Back
Top