[5th] Douwe Lets Hiv... 4 September 2004 #1 heej mensen wie kent deze persoon valemeiro@hotmail.com deze persoon heb mij toegevoegd @ msn en wil maar niet zeggen wie hij/zij is kent iemand hem/haar ? en mocht iemand hem kennen schop hem aub voor me hij is uber vervelend.... mzzl
heej mensen wie kent deze persoon valemeiro@hotmail.com deze persoon heb mij toegevoegd @ msn en wil maar niet zeggen wie hij/zij is kent iemand hem/haar ? en mocht iemand hem kennen schop hem aub voor me hij is uber vervelend.... mzzl
[5th] Douwe Lets Hiv... 4 September 2004 #3 wil graag weten wie het is loopt te lulle over me fam. en weet dingen die niet iedereen kan weten dus moet iemand zijn die ik ooit ontmoed heb......
wil graag weten wie het is loopt te lulle over me fam. en weet dingen die niet iedereen kan weten dus moet iemand zijn die ik ooit ontmoed heb......
Aerox-Evo70 No Title 4 September 2004 #4 ik heb m ook in me lijst, zal wel iemand van slaaptopic zijn...
jeroenvankimmenade v8 power 4 September 2004 #5 Als ie van het forum is moet je even een mailtsje naar freezer sturen mischien kan hij je helpen
Mitsjiel FAC member y0! 4 September 2004 #6 Ik had/heb em ook in me lijst, bij mij iig niet van een slaaptopic oid maar van verkoop van iets... Mayb helpt dat je op weg
Ik had/heb em ook in me lijst, bij mij iig niet van een slaaptopic oid maar van verkoop van iets... Mayb helpt dat je op weg
*jaguar* mile high club member 4 September 2004 #7 had hem ook in me lijst,hij voegde mij toe! d8 dat hij iets van me wilde kopen,maar reageerde nergens op,dus toen maar weer verwijderd!
had hem ook in me lijst,hij voegde mij toe! d8 dat hij iets van me wilde kopen,maar reageerde nergens op,dus toen maar weer verwijderd!
BlackRunner Dreaming of speed 4 September 2004 #8 dan ff een modje pm-e die ken vast wel ff nachecken wie t is toch?
[5th] Douwe Lets Hiv... 4 September 2004 #9 bedankt mensen hi jis niet van slaap topic denk daar heb ik nooit aan mee gedaan, hij heefd mij ook toegevoegd.....meel freezer wel ff ja mzzl
bedankt mensen hi jis niet van slaap topic denk daar heb ik nooit aan mee gedaan, hij heefd mij ook toegevoegd.....meel freezer wel ff ja mzzl
[5th] Douwe Lets Hiv... 9 September 2004 #11 hehe ok pm gelzeze sorry was in duitsland en geen i-net dus duurde ff was dus een misverstand en niet de eigenaar van het adres dat achter de pc zat
hehe ok pm gelzeze sorry was in duitsland en geen i-net dus duurde ff was dus een misverstand en niet de eigenaar van het adres dat achter de pc zat