DRAGSTAR Well-Known Member 29 August 2004 #1 hallo er is bij mijn et een nieuwe krukas ingezet Powerone nou blijkt de keering lek te zijn ne die moet vervangen worden,maar hoe krijg je zo'n keering er nou makkelijk uit,is daar mss een methode voor. greetz
hallo er is bij mijn et een nieuwe krukas ingezet Powerone nou blijkt de keering lek te zijn ne die moet vervangen worden,maar hoe krijg je zo'n keering er nou makkelijk uit,is daar mss een methode voor. greetz
Stephan. Senior User 29 August 2004 #2 schroeverndraaier erachter zetten er eruit wippen. Gewoon een beetje prutsen, dan komt die los. Upvote 0 Downvote
DRAGSTAR Well-Known Member 29 August 2004 #3 nou dat is makkelijker gezegt dan gedaan maar lukt echt nie om hem er zomaar uit te wippen,en beschadig ik niks met de schroefdraaier erachter te doen Upvote 0 Downvote
nou dat is makkelijker gezegt dan gedaan maar lukt echt nie om hem er zomaar uit te wippen,en beschadig ik niks met de schroefdraaier erachter te doen
Stephan. Senior User 29 August 2004 #4 Mss beschadig je de keerring wel. Maar die moet er toch uit. Zorg wel dat je alleen de keering raakt, en niet ook het lager. Upvote 0 Downvote
Mss beschadig je de keerring wel. Maar die moet er toch uit. Zorg wel dat je alleen de keering raakt, en niet ook het lager.
DRAGSTAR Well-Known Member 29 August 2004 #5 en hoe weet i kdat zkr dat ik alleen de keeriing raak is er nie net een andere methode Upvote 0 Downvote
O olaf Well-Known Member 29 August 2004 #6 schroefje in de keerring draaien en eruit trekken Upvote 0 Downvote