kawasaki AR 50

pottevijn

Well-Known Member
dus mijn tandwielen van mijn kawaski AR 50 zijn redelijk kapot, en mijn tandwiel verhouding is 11 - 32

ik rijd nu volle bak ong 100-110 maar zou willen rapper optrekken en natuurlijk dan minder rap rijden, maar kan ik dit door alleen mijn voortandwiel te veranderen naar ong 10 of 9 tanden , of is 11 het minste?


graag proffesionele commentaar
 
Advertisement - register to remove this

Zou je ff op een onderdelen aanbieder op inter moeten kijken (b.v www.50cc.nl) die heeft een goede databse (no spam?) dan kan je kijken welke maten er beschikbaar zijn, dan alleen nog ff je ketting opspannen en knallen maar
 
11 is volgens mij het kleinste tandwiel wat je kan krijgen, dus ga je kijken naar je tandwiel achter die is 32, maar die zijn er ook vast nog groter verkrijgbaar, 40 tands bijv. hiermee zal je harder optrekken, maar ook meer toeren maken, dus probeer een beetje balans te vinden.
 
okey sorry iedereen maar mijn vertanding is 13-46

had ergens een pintje teveel binnen denk ik en een beetje verkeerd geteld...


dus kan je 12 tanden-tandwielen krijgen voor kawa ar?
 
en waarom zou het altijd oneven moeten zijn

kzal gewoon een 12 tanden wiel nemen vanvoor en we zullen wel zien

dan word mijn ketting langer en heb nog veel plaats om hem aan te spannen
 
nu nog een vraagje:

ik doe 2.5% olie in mijn kawasaki maar er komt aan alle kanten van de uitlaat van die vuile olie drek uit en soms rijd die dan trager omdat er vuil inzit, hoe moet ik dit voorkomen?????
 
zijn ook vloeistoffen bij de dealer te krijgen om te ontkolen

uitbranden kun je proberen door zoveel mogenlijk je uitlaat uitelkaar te schroeven

dan volgooien met benzine en beide uiteinden afsluiten dan flink schudden

beide uiteinden weer open

dan neerleggen en aansteken
 
franky said:
zijn ook vloeistoffen bij de dealer te krijgen om te ontkolen

uitbranden kun je proberen door zoveel mogenlijk je uitlaat uitelkaar te schroeven

dan volgooien met benzine en beide uiteinden afsluiten dan flink schudden

beide uiteinden weer open

dan neerleggen en aansteken


geloof me het werkt niet...
 
Back
Top