Originally posted by Thunder-rox
- rem zoveel mogelijk op je moter ipv dat rempedaal in te stampen
*zeg niet dat dit bullshit is want ik ben een ervaren karter*
Originally posted by HrDmAn
Op zich verlies je dan tijd :X dus kan beter later remmen ( wel VOOR de bochten ! ) wil je tijd winnen, op motor remmen duurt stuk langer 8P
jij snapt niet wat ik bedoel....
als je een bochtje hebt van pak m beet 35 graden hebt, dan kun beter ff je gas loslaten dan eerst op je rem te trappen en dan vervolgens weer vol op het gas te gaan.
als je voor een haarspeldbocht komt is het natuurlijk WEL aan te raden om te remmen. (anders verlies je idd tijd)
Het remmen ligt ook aan je kart, bij een indoorkart zal je minder moet remmen dan bij een outdoorschakel kart die tegen de 200 kan.
Originally posted by MysticSoul
Zorg dat je snel in de voorste kart springt
Originally posted by Mini-g
Beste is gewoon rustig rijden, per rondje steeds harder gaan, en wanneer het bijna fout gaat maar nog net niet heb je je ideale ritme & lijn gevonden..
Originally posted by Thunder-rox
Originally posted by HrDmAn
Op zich verlies je dan tijd :X dus kan beter later remmen ( wel VOOR de bochten ! ) wil je tijd winnen, op motor remmen duurt stuk langer 8P
jij snapt niet wat ik bedoel....
als je een bochtje hebt van pak m beet 35 graden hebt, dan kun beter ff je gas loslaten dan eerst op je rem te trappen en dan vervolgens weer vol op het gas te gaan.
als je voor een haarspeldbocht komt is het natuurlijk WEL aan te raden om te remmen. (anders verlies je idd tijd)
Het remmen ligt ook aan je kart, bij een indoorkart zal je minder moet remmen dan bij een outdoorschakel kart die tegen de 200 kan.
Misverstand
Veder ken ik all1 de Superkarts die de 200 kunnen halen, veder geen andere schakelkart die dat haalt :X