Kap voor de runner onder de buddy, klaar en er onder
Hey
Ik had mijn achterspartbord weggehaald van me runner en ik vond het daar zo leeg duzz dacht ik laat ik daar een kap maken.
Dus eerst ff een mal gemaakt ( wel ff van papier masje ....!! en natuurlijk gaas er binnen)
Toen ik dat gedaan had moest ik met poyester er over heen..!
Ja en toen maar ff afwerken dus plamuren maar
Zo ik ben weer bezig geweest met plumuren en schuren maar ik moet nog beter bewerken want zo is hij nog niet goed
Ze wouden graag mijn ophanging punten zien nou dan maar ff foto er van maken.
niet op de mal letten die kreeg ik er niet meer uit ....!
zo de kap zit nu de eerste keer in de grondverf nu moet alleen nog een paar plekjes plamuren die ik over het hoofd had gezien maar verders gaat het nu goed
Zo de kap is nu klaar heb hem tijdelijk rood gesoten want wil hem dit voorjaar me hele scooter laten spuiten nou dit was het voor vragen vraag ze.....!
Eindelijk zit de kap er onder en hier is het resultaat wara jullie lang op hebben gewacht.......!!!
Tot nu toe ben ik zo ver uptades komen zo snel mogelijk
en voor tips zeg het gerust.
Hey
Ik had mijn achterspartbord weggehaald van me runner en ik vond het daar zo leeg duzz dacht ik laat ik daar een kap maken.
Dus eerst ff een mal gemaakt ( wel ff van papier masje ....!! en natuurlijk gaas er binnen)
Toen ik dat gedaan had moest ik met poyester er over heen..!
Ja en toen maar ff afwerken dus plamuren maar
Zo ik ben weer bezig geweest met plumuren en schuren maar ik moet nog beter bewerken want zo is hij nog niet goed
Ze wouden graag mijn ophanging punten zien nou dan maar ff foto er van maken.
niet op de mal letten die kreeg ik er niet meer uit ....!
zo de kap zit nu de eerste keer in de grondverf nu moet alleen nog een paar plekjes plamuren die ik over het hoofd had gezien maar verders gaat het nu goed
Zo de kap is nu klaar heb hem tijdelijk rood gesoten want wil hem dit voorjaar me hele scooter laten spuiten nou dit was het voor vragen vraag ze.....!
Eindelijk zit de kap er onder en hier is het resultaat wara jullie lang op hebben gewacht.......!!!
Tot nu toe ben ik zo ver uptades komen zo snel mogelijk
en voor tips zeg het gerust.
Last edited: