Kap voor de runner onder de buddy !!!

rolodi

The man aKa Rolodi
Kap voor de runner onder de buddy, klaar en er onder

Hey
Ik had mijn achterspartbord weggehaald van me runner en ik vond het daar zo leeg duzz dacht ik laat ik daar een kap maken.
Dus eerst ff een mal gemaakt ( wel ff van papier masje ....!! en natuurlijk gaas er binnen)
mal%201.jpg

Toen ik dat gedaan had moest ik met poyester er over heen..!
kap%201.jpg

kap%202.jpg

Ja en toen maar ff afwerken dus plamuren maar
kap3.jpg

Zo ik ben weer bezig geweest met plumuren en schuren maar ik moet nog beter bewerken want zo is hij nog niet goed
kap%204.jpg

Ze wouden graag mijn ophanging punten zien nou dan maar ff foto er van maken.
kap5.jpg

niet op de mal letten die kreeg ik er niet meer uit ....!
kap6.jpg

kap7.jpg

zo de kap zit nu de eerste keer in de grondverf nu moet alleen nog een paar plekjes plamuren die ik over het hoofd had gezien maar verders gaat het nu goed
kap8.jpg

kap9.jpg

Zo de kap is nu klaar heb hem tijdelijk rood gesoten want wil hem dit voorjaar me hele scooter laten spuiten nou dit was het voor vragen vraag ze.....!
MyPictures0003.jpeg

Eindelijk zit de kap er onder en hier is het resultaat wara jullie lang op hebben gewacht.......!!!

Tot nu toe ben ik zo ver uptades komen zo snel mogelijk
en voor tips zeg het gerust.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik wil te zijner tijd ook zoiets gaan doen voor me nrg, ik heb namelijk wel al een onderkap gezien, maar die loopt niet ver genoeg door vind ik.

Maar ik vind het wel orgineel dat je dit zelf fabriekt, wat was je totaal aan kosten kwijt?

zo was ik met iemand een achterkap aan het namaken voor een aerox :)
word nog geresized
DSCF0024.JPG

het lijkt zo wat bobbelig maar dat komt van de kleur verschillen :)

later hebben we het achterlicht ook nog weg gehaald en de knipperlichten eringemaakt voor gewoon licht. picje daarvan volgt nog.

nah ja jullie kunnen me wat met die papier rotzooi beste en mooiste kap komt van journey mooi netsjes aluminium en hij pleurt hem nog in de primair ook dus niks geen papier masje met regen pleurt het net zo makelijk onder je scoot vandaan al die moeite voor niks gedaan tjouw

Originally posted by Jollymotorunner
nah ja jullie kunnen me wat met die papier rotzooi beste en mooiste kap komt van journey mooi netsjes aluminium en hij pleurt hem nog in de primair ook dus niks geen papier masje met regen pleurt het net zo makelijk onder je scoot vandaan al die moeite voor niks gedaan tjouw

je kan me wat als er polyesther omheen zit is het waterdicht en dondert het niet onder je scoot vandaan...:|

Praat alsjeblieft ABN, en als je zoiets mooi afwerkt ziet het er heel anders uit dan zo'n alu plaat.
Vind het overigens stom dat je zoiets LAAT maken, voor nog geen 10 euro heb je hetzelf gedaan. (Alu plaat dan he...)

Waarom zou je het zelf doen, als je weet dat een ander het 1. veel sneller kan 2. de mogelijkheden (gereeedschap, plaats, ed) er WEL voor heeft en 3. het waarschijnlijk ook nog mooier doet ?

Persoonlijk denk ik dat et niet heel vet staat met die olietank dr nog onder, zo'n lompe bochel krijg je dan denk ik, maar ja.. we'll see.

Back