FRANQ said:ik neem met dit weer de badkamer in beslag soms
dan doe ik de stang van het doushegordijn 2m van de muur (hou ik stuk van 4vierkante meter over) dan plak ik alles af met plastic en tape
en dan spuiten
voordeel is dat de verwarming lekker hard aan kan wat een graad of 27 oplevert
dan na het spuiten wachten tot het stofdroog is
en dan de kapjes de oven in (grotere kappen half erin en even na 10 min omdraaien) op 75 graden hetelucht
zo word de lak lekker hard
in de badkamer heb je ook weinig of geen last van stof in de lak
Rene said:8P ehn, srry maar hier heb ik nog nooit van gehoord, als je gewoon je kappen met rust laat door ze goed uit te laten harden en niet meteen te gaan lopen "kloten" harden ze even hard uit hoor..
Me moeder ziet me al aankomen, ff me sp kap in de Siemens hetelucht oven douwen :+
ProjectRox said:Ze harden het idd uit. Zie je ook wel als ze auto's spuiten maar doen ze dat voordat er allemaal andere delen opkomen zodat het niet smelt.
Weet niet of ze dat doen met plastic kappen maar dat zal vast wel, maar moet niet te warm anders vervormt het, lijkt mij dan.
ProjectRox said:Ik zou het in eider geval niet thuis in de oven pleuren. Maar iedereen heeft zijnn eigen methode. Heb het in ieder geval wel es op american choppers the series gezien met een frame.