kan scooter kopen maar start niet.

Limburger

Well-Known Member
Hey, ik kon via het internet een derbi predator / piaggio kopen stond 2 jaar stil en hij start niet denk dat carb gewoon verstopt zit. Er was voordat die niet meer gebruikt werd nieuwe zuiger/uitlaat onder gezet weer alleen geen merk. Die mensen willen 150 ervoor hebben, is het het geld waard? of niet. Reageer hier aub snel op :D

"Weet niet of dit goed forum onderdeel is maar ik heb nog geen toegang bij het Marktplaats gebied. Om dat er iets aan mankeerd dacht ik ik zal het wel hier posten"

Mvgr, Mark.
 
Advertisement - register to remove this

als de kappen enzo los hangen, filter er af, elektronica los gevezen etc dan moet je er al vanuit gaan dat ze em al proberen te maken hebben. maar er gewoon zelf niet uitgraken. eigelijk is 150euro voor zoon ding dan nog teveel.... als hij dit allemaal niet heeft is het natuurlijk een koopje;) vaak heeft zoon gast er ook vrienden enz naar laten kijken. als die er dan geen verstand van hebben en alles bv dol draaien, dan heb je een redelijk verneukte scooter :p
 
Eens!

Zorg eerst dat je genoeg geld hebt voor een goed scooter.

Anders gaat je maandloon elke keer naar onderdelen, reparatie en onderhoud.
 
ik had met zijn vader gesproken meteen nadat zijn zoon zijn rijbewijs had gehaald ging die de stal in met nieuwe zuiger/terugloop hij zag er wel goed uit op de foto's de reden dat ze dat ding weg deden is dat die staf zat te verzamelen
 
uhm , een derbi predator is geen piaggio..

lastige scooter om onderdelen voor te krijgen en voor 150 euro heb je gewoon een kant en klare sloper , of hij is gestolen ;)
 
gewoon framenr op die site van de rdw of wat is het in nl ;) controleren kan je meteen zien wanneer hij ook het laatst verzekerd was dacht ik.
 
Back
Top