Kan je scooter starten zonder choke

Stijnnooijen

New Member
ik heb een vraag ik heb een piaggio zip 2-takt maar hij start niet ik heb een nieuwe cilinder, membraan, en carb maar hij start nog steeds niet, kan dit aan de choke liggen want die doet het niet??

Advertisement - register to remove this

Kan aan de choke liggen , zeker nu het wat kouder wordt , maar dan kun je ook proberen om een deel van de lucht inlaat te blokkeren met je hand.
Weet je ook waarom je choke het niet doet ? Spanning probleem , of element stuk ? testen op een 12v accu

Kan aan de choke liggen , zeker nu het wat kouder wordt , maar dan kun je ook proberen om een deel van de lucht inlaat te blokkeren met je hand.
Weet je ook waarom je choke het niet doet ? Spanning probleem , of element stuk ? testen op een 12v accu
Bedankt, ja ik had per ongelijk m’n olie vlotter losgetrokken en daarbij ook kabels en nu doet niks het, dus denk ik dat de choke het niet doet.

Zou dit wel repareren , met de aankomende koudere maanden , heb je de choke wel nodig , vonkt hij nu nog wel dan ? Meen dat alle elektra , ook de cdi via deze sensor / votter aansluiting werkt . Voor veiligheid tegen het zonder olie lopen van de motor

Zou dit wel repareren , met de aankomende koudere maanden , heb je de choke wel nodig , vonkt hij nu nog wel dan ? Meen dat alle elektra , ook de cdi via deze sensor / votter aansluiting werkt . Voor veiligheid tegen het zonder olie lopen van de motor
Ja ik ben wel van plan om dit te repareren, maar nu weet ik wel waar het aan ligt want hij vonkt wel gewoon.

Back