kan ik defcon gebruiken

blackroxrenkum

park it like it s hottt
Had een klein vraagje , mijn carters zijn getuned op evo formaat maar nu ga ik speed rijden KAn ik defcon gebruiken om ze op speed formaat aan te passen of iets ?

mvg earoxrenkum
 
Advertisement - register to remove this

Je kan het makkelijk opvullen met defcon, ALS je weet hoe je met defcon moet werken. En voor de ongelovige, het laat echt niet los. Dat zijn allemaal mooie verhalen van mensen die niet kunne plakke.

Ik spreek uit ervaring, want ik heb rare dingen geplakt in carters, en tevens cilinders.
 
barryzipsp said:
kan wel mits je het goed aanbrengt e.d ...

@Bart : laat niet zomaar los , heeft altijd een oorzaak heb mensen gezien die er echt 2 jaar mee reden en nog perfect


Ik zou het persoonlijk niet doen, erg slechte ervaringen mee. Nee niet gehoord ofso, zelf meegemaakt.
 
Bart@Sp said:
nee je veranderd alleen ff het volume, spoelsnelheid en hoek waaronder het mengsel gaat meer niet 8P


alsjeblieft zeg :rolleyes:

het volume verander je zo goed als niks aan , en zeker de hoe etc. niet , het is een minescuul kleine aanpassing..

bovendien rijd ik ook met evo poorten @ mhr , mijn scooter zal hoogstens beter lopen..

komop zeg..
 
Defcon kan wel, heb het nl ook in me blok iig. het maakt niet veel ut maar waar je echt super goed moet opletten is dat je mengverhouding goed moet zijn en uiteraard geen luchtbelletjes aan het oppervlak. aangezien het mengsel met een behoorlijke gang overheen stroomd heb je kan dat het op den duur wel gaat schuren "korosi effect"
en dan kan er hele kleine deeltjes meegaan maar denk niet echt schadelijk :)

maar zoals al gezegd het is beter als je het niet hoeft te doen
 
melf #50 said:
alsjeblieft zeg :rolleyes:

het volume verander je zo goed als niks aan , en zeker de hoe etc. niet , het is een minescuul kleine aanpassing..

bovendien rijd ik ook met evo poorten @ mhr , mijn scooter zal hoogstens beter lopen..

komop zeg..


daarom rij je al jaren achteraan in de B :rolleyes:
 
Back
Top