K kanya Well-Known Member 28 February 2011 #1 hoi, ik heb een peugeot elystar pas geleden gekocht. nu zit ik met klein probeelpje hoe werk die slot wat in de frame verwerkt is??? krijg het er uit maar verder?? wie kan me helpen??!! vraag2: het gele lampje brand moet ik nu naar dealer toe of ??
hoi, ik heb een peugeot elystar pas geleden gekocht. nu zit ik met klein probeelpje hoe werk die slot wat in de frame verwerkt is??? krijg het er uit maar verder?? wie kan me helpen??!! vraag2: het gele lampje brand moet ik nu naar dealer toe of ??
melf #50 Well-Known Member 28 February 2011 #2 DAT slot als het goed is zit er een nokje aan het kettingslot , dan doe je het slot door het wiel of ergens omheen en steek je m daar in. wat is het gele lampje? staat er een tekentje in?
DAT slot als het goed is zit er een nokje aan het kettingslot , dan doe je het slot door het wiel of ergens omheen en steek je m daar in. wat is het gele lampje? staat er een tekentje in?
melf #50 Well-Known Member 1 March 2011 #7 wallie-sr said: foto's van een gestoolen scooter denk het niet :+ Click to expand... waar heb jij het over??
wallie-sr said: foto's van een gestoolen scooter denk het niet :+ Click to expand... waar heb jij het over??