Hallo. Mijn krukas was stuk gegaan dus heb ik op marktplaats kale carters met krukas gekocht. Toen ik de carters eenmaal binnen had gekregen bleek er een Malossi MHR krukas in te zitten met een drijfstang van 85mm ipv 80mm. Ik heb alles overgezet inclusief me dr70 cilinder samen met een ophoog plaatje van 5mm. Nu reed ik net me eerste rondje en merkte ik dat ik flink wat minder vermogen heb, een lagere top heb, en een flinke dip heb. Kan het zijn dat deze krukas niet goed werkt samen met me cilinder of zou dat gewoon normaal moeten werken.
Rest van me setup:
Dr70.
Malossi MHR krukas (85mm drijfstang)
17,5mm dellorto (sproeier 80)
Sito plus.
Overbrenging std.
Luchtfilter std.
Hallo. Mijn krukas was stuk gegaan dus heb ik op marktplaats kale carters met krukas gekocht. Toen ik de carters eenmaal binnen had gekregen bleek er een Malossi MHR krukas in te zitten met een drijfstang van 85mm ipv 80mm. Ik heb alles overgezet inclusief me dr70 cilinder samen met een ophoog plaatje van 5mm. Nu reed ik net me eerste rondje en merkte ik dat ik flink wat minder vermogen heb, een lagere top heb, en een flinke dip heb. Kan het zijn dat deze krukas niet goed werkt samen met me cilinder of zou dat gewoon normaal moeten werken.
Rest van me setup:
Dr70.
Malossi MHR krukas (85mm drijfstang)
17,5mm dellorto (sproeier 80)
Sito plus.
Overbrenging std.
Luchtfilter std.
Nee... Past niet , drijfstang 85 MM is voor : MHR Speed 7-T en Malossi MHR Testa Rossa 70 CC.
poorten en Timing komen alleen overeen met juiste Krukas , en juiste Cilinder.
Post automatically merged:
Btw .... Meestal is die Krukas met Piston Pen 13 MM.
Nee... Past niet , drijfstang 85 MM is voor : MHR Speed 7-T en Malossi MHR Testa Rossa 70 CC.
poorten en Timing komen alleen overeen met juiste Krukas , en juiste Cilinder.
Post automatically merged:
Btw .... Meestal is die Krukas met Piston Pen 13 MM.
Vandaar dat bij jou alles Kapot ging , en bij mij heel blijft .....
Hoogwaardige MHR Krukassen 85 mm worden tegenwoordig vlgm alleen met Pen 13 geleverd
Vandaar dat bij jou alles Kapot ging , en bij mij heel blijft .....
Hoogwaardige MHR Krukassen 85 mm worden tegenwoordig vlgm alleen met Pen 13 geleverd