kan CDI stuk zijn?

Leovinci

Hooligan Member
Ik krijg m'n scoot dus echt niet goed rijdend. Het was gelukt voor een paar km, maar nu is het probleem er opnieuw. Ik krijg m'n scoot lopend en met volgas rij ik zo'n 10-50m. Stationair draaien lukt niet. Dit is met een nieuwe. De bougies gaan ook heel snel stuk, maar dit kan liegen aan het teveel olie die er eerst in zat (bijna 3%). Ik weet dat bij oude brommers "visplatinees" zaten id ontsteking die verrot kunnen zijn, maar een scoot heeft dit niet. Het is heeft stotterend effect enz. Kan het de CDI zijn?? Ik kan namelijk geen CDI proberen want ik ken niemand met een ducati-CDI.:'( Ik kom er dus totaal nt meer uit. Alles is nagekeken en desnoods vervangen. Help me:W bedankt
 
Advertisement - register to remove this

dude...:|

Weet je wel waar je over praat...? 8P

1.Wat voor scooter heb je het in goeds naam over!
2.Welek probleem, wat doet ie precies, wat hem je veranderd?
3.Een 'nieuwe' wat?
4.Bougies gaan niet stuk door olie
5.WTF bedoel je met visplatinees?!
6.Scooter heeft WEL een ontsteking
7.KAN cdi zijn maar ik weet bijna zeker dat het puur afstellen is (al weet ik niet precies wat er is maar ok)
 
1. scoot is phantom F12 ac
2. hij valt altijd uit na een eindje (10-50m) en hij vreet bougies (met een nieuwe gaat het beter en na enkele km zelfde prob)
3. sorry-> nieuwe bougie :)
4. bougies kunnen wel stuk gaan door mengsel (vond ik via search)
5. ik weet dus het juiste woord echt nt voor visplatinees
6. maar scoot heeft geen visplatinees , wel een elektrische ontsteking
7. ik hoop dat het puur afstellen is

bedankt hoor:)
 
Hij is dus ff binnen bij EPC. Ik schaam me er wel voor dat ik het zelf niet vind, maar het heeft geen zin verder te blijven kloten. Als ze hem daar stationair draaiend krijgen kan ik met het afstellen beginnen :) :)
 
Back
Top