Kampioenswedstrijd Amsterdam

IMG_6833.jpg

IMG_6835.jpg

IMG_6859.jpg

IMG_6881.jpg

IMG_6885.jpg

IMG_6886.jpg

IMG_6888.jpg

IMG_6890.jpg

IMG_6941.jpg

IMG_6952.jpg

IMG_6954.jpg

IMG_6967.jpg

IMG_6980.jpg

IMG_6983.jpg

IMG_6986.jpg

IMG_6987.jpg

IMG_6990.jpg

IMG_7002.jpg

IMG_7005.jpg

IMG_7029.jpg

IMG_7032.jpg

IMG_7070.jpg

IMG_7106.jpg

IMG_7121.jpg



als mensen hi-res willen, PM maar :)
 
Fraaie serie foto's weer. Ondanks m'n klapper heb ik toch wel een leuke dag gehad. De scooter liep heerlijk, en zat er voor het eerst dit jaar weer eens redelijk op. Nadat ik al diverse keren had gemerkt dat de achterkant redelijk vaak weggleed werd dit op een gegeven moment iets te gek, achterkant gleed weg en kreeg weer grip. Voor dat ik het wist zat ik een soort van op m'n voetenplank en probeerde ik de scooter weer onder controle te krijgen. Even leek het erop of het ging lukken. Daarna ben ik even een stukje kwijt.
De wond op m'n elleboog was een vervelend iets dus dat is gehecht.
Voor de rest mag ik wel concluderen na vandaag dat ik een lichte hersenschudding heb. Vlagen van misselijkheid en hoofdpijn en een stijve nek. Ik wil even iedereen bedanken die me geholpen heeft..
 
was erg gezellig, leuke sfeer en alles :)!

zit er ook sterk over na te denken om de s6 te gaan rijden, ff kijken hoe en wat next year :)!

edit: beterschap David, je ging best vies onderuit :X!!!
 
was een heerlijk dagje gister idd...gezellig met iedereen en leuke races....Ik begin steeds meer te wennen aan het rijgedrag van de Jog wat niet altijd even makkelijk is en de races gingen dan ook erg lekker...2 keer 5de geworden en over het algemeen 4 de volgens mij...

Pronk bedankt voor je foto samen met Mitchell als VIP pole man met 2 seconden op de nr 2!!
Richard bedankt voor het veertje van je demper van je special getunede uitlaat
Ralf bedankt voor je hulp bij de Bevestiging van de REd Bull overloop bak :p
En Special thnx to GP die dit allemaal mogelijk gemaakt heeft!!
 
"Helaas kwamen Thomas Blok (#7) en Rik van Rijssen (#1) met elkaar in aanrijding "

De nummers op de scooters zijn nog steeds niet groot genoeg dus :) verder een leuk stuk.

Op de SBO foto pagina staat die actie van Jim bij mij in de eerste ronde 9||6 echt vet :W
 
"Helaas kwamen Thomas Blok (#7) en Rik van Rijssen (#1) met elkaar in aanrijding "

De nummers op de scooters zijn nog steeds niet groot genoeg dus :) verder een leuk stuk.

Op de SBO foto pagina staat die actie van Jim bij mij in de eerste ronde 9||6 echt vet :W


waar vind jij foto's van Amsterdam @ SBO fotopagina?
 
Back
Top