Kabels aan uitlaat nieuwe rox:S

rayyyy

Well-Known Member
Beste mensen!

ik heb een probleem met mijn nieuwe scooter
Ik wilde mijn nieuwe uitlaat eronder zetten en na allemaal gezeik met een bepaalde schroef(torx) heb ik mijn standaart uitlaat er toch onder vandaan gekregen, dat dacht ik in ieder geval, tot mijn grote verbazing zater er 2 kabels aan mijn uitlaat gemonteerd. ik heb de kabels er aanlaten zitten en me standaart uitlaat weer vast gezet want ik wist niet wat ik ermee aanmoest. toch wil ik graag mijn andere uitlaat eronder dus mijn vraag is: waar dienen die kabels voor, en hoe kan ik ze loskrijgen??

alvast bedankt!

groetjes!
 
Advertisement - register to remove this

ik heb het ook gezien bij een jongen uit me buurt
als hij die draden eraf trok kreeg je een heel hard geluid net als zonder demper.
verder zou ik kijken waar ze vandaan komen en kijken of dat allemaal eraf kan.
laterz tomos freak
 
dat zijn slangen , geen kabels , die kun je er af pakken.

het is natuurlijk logisch dat als je een std uitlaat de slang vanaf pakt dat ie lawaai gaat maken , dan is de uitlaat namelijk net zo lek als een zeef ;)
 
Ja het zijn inderdaad slangen, maar dsie zou ik er dus gewoon af kunnen halen en in mijn onderbak kunnen leggen? En vervolgens gewoon mijn yasuni Z eronder zetten?

Dan kan het tog geen kwaad als die slangen daar gewoon liggen, dan hebben ze toch geen functie?
 
rayyyy said:
Ja het zijn inderdaad slangen, maar dsie zou ik er dus gewoon af kunnen halen en in mijn onderbak kunnen leggen? En vervolgens gewoon mijn yasuni Z eronder zetten?

Dan kan het tog geen kwaad als die slangen daar gewoon liggen, dan hebben ze toch geen functie?

beter haal je ze er helemaal af, of dicht je ze tenminste af zodat er geen troep in komt
 
Back
Top