kabelboom vespa si

Status
Not open for further replies.

hertog

FRESH POT!!!!
hallo, mijn licht van men vespa si doet het erg haperig als ik mijn kabelboom heen en weer beweeg doet hij het soms weer. nu ga ik morge nieuwe kabeltjes er in zetten maar heeft iemand een tekening/overzicht/uitleg van de kabelboom van een verspa si brom mix

dan had ik nog een vraagje is het mogelijk een accu in een vespa si te maken?

groeten hertog:W
 
Advertisement - register to remove this

alles is mogelijk.

Kabelboom stelt werkelijk niks voor, ik zou zelf gewoon alles eraf halen, en dan opnieuw maken.

accu'tje heeft niet echt veel zin op een si, je ontsteking geeft te weinig voltage om deze op te laden.
 
oke en er komt tog maar een draat uit het blokje? en de - is dan zegmaar via het frame. ik ga morge langs de brommer winkel. ik had bedacht om gewoon de accu elke week weer op te laden met een lader. naja heel erg bedankt en voor meer sugesties over de accu graag!!!!!!!!!!

groet hertog :W
 
beter licht zegmaar gewoon goed licht bij het stop licht maar ik ga um mischien ruilen voor een scooter hoewel ik het wel een erg leuk brommertje vind

groet :W
 
oja hij doed het weer!!! de aarde zat los en ij kniperde doordat hij soms tegen het frame aan tikte. naja hij zit er weer op en doet ut perfect.

challah :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top