Kabelboom vespa naar zip 2t

Advertisement - register to remove this

Oke thanks. Heb een zip iget staan waar ik het 2t blok onder wil zetten. Heeft dat ook gevolgen met aansluiten van verlichting etc aangezien het een nieuw model is?
 
Oke thanks. Heb een zip iget staan waar ik het 2t blok onder wil zetten. Heeft dat ook gevolgen met aansluiten van verlichting etc aangezien het een nieuw model is?
je moet natuurlijk wel het een en ander omsolderen als je een vespa boom gaat gebruiken, en je teller werkend krijgen zal ook een ding worden persoonlijk zou ik als ik jouw was gewoon een 2t boom proberen te scoren, of een 2t zip kopen heb nog wel eentje tekoop stage6 sport pro 70cc ac 2de eigenaar erg net ding
 
Maxim,

als je zoveel geld hebt om een redelijk recente Iget te vernachelen door er een 2T blok onder te schroeven, heb je ook het geld om er een 2T Zip kabelboom bij te kopen, so what's the problem?

Dan hoef je, je alleen af te vragen, passen de connectoren van die Zip 2T boom op de onderdelen van de Iget, want hier zul je ook nog tegen issues aan gaan lopen, vermoed ik zo.
 
Dan hoef je, je alleen af te vragen, passen de connectoren van die Zip 2T boom op de onderdelen van de Iget, want hier zul je ook nog tegen issues aan gaan lopen, vermoed ik zo
uit mijn hoofd is alleen de teller anders de rest zelfde, naja cdi spanningsregelaar ect niet natuurlijk
 
Back
Top