This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

kabel verbinding

ik, hmmm, naja mijn broer heeft Chello, eerst wel altijd problemen met snelheid en storingen, maar de laatste maanden gaat et erg goed.
Snelheid ben ik best tevre over, en dan zitten wij nog met 2 pc's op 1 verbinding (me broer en ik)
Kost geloof ik 90,- permaand

Ik ga als een raket met dit net keb namelijk raketnet!
Wel 5 kb/sec, als ik geluk heb. Ik laat de jongens met UPc in me buurt dik achter mij natuurlijk die maar 130 kb/sec halen.

Zoals je begrijpt ben ik erruuuuug blij met deze verbinding, en wil ik absoluut geen kabel en vraag ik het natuurlikj nooit aan me vader.

Maarjah leven is hard, maar het fietspad, wat ik kuste toen die vieze gore kankerlijer met die kankereroks voor me de rem inkneep, was harder!

tja @home, wordt ook wel @sloom genoemd door leden, ik zit er ook bij....sjezus wat gaat dat (soms) traag zeg, en loopt 1 op 2 vast, dan zit eerst internet vast en direct daarna de comp. tja lekker rebooten enzo.......

downen van napster gaat ook al niet echt snel ik mag al blij zijn als ik de 50 kb/sec haal....oh ja laatst heb ik de 300(!) gehaald met napster, daarna liep die ook vast....he lijkt wel op scooters........

bij zeelandnet, werkt wel lekker, doet het altijd niet echt duur en ook best wel snel (ligt een beetje aan welke snelheid je kiest natuurlijk)

Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik heb zo'n computermannetje bij ons op school gevraagd en die zei dat MAX-stream sneller is als chello.....

Maar er was laatst een monteur van chello bij ons en die vertelde dat chello momenteel nog maar gebruik maakt van 10% van hun capaciteit, zodra MAX-stream komt zouden ze bij het chello-kantoortje eens effe de leidingen open zetten om zo MAx-stream vet in de schaduw te zetten. (PS ik weet niet of dit alleen voor omgeving eindhoven telt...)

@home dus.... als je dit traag vindt moet je je ff na laten kijken of ben je verwent met een 100Mb lijn ofzo

Ik heb ook tragema.. je kan online wanneer je wilt, das het enige voordeel ervan.. traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... volgens mij staan ze bij casema gewoon alle eentjes en nulletjes door te schreeuwen zo traag is het man..

Linux sux .... No way ! Microsoft sux ! Ik draai mijn apache server al 1,5 jaar op linux zonder rebooten en geen enkel probleempje! Op mijn werk verhuizen ze de NT server ff naar beneden en de hele shit loopt niet meer en we moesten hem daarvoor al elke week rebooten anders liep de exchange vast. Maar wat voor systeem vinden jullie goed dan!

Ik zit ook bij sjello, ging eerst heel sloom, en soms wou het niet toen heeft mijn pa een mail gestuurd dat het beter moest of ze konden opzouten met kabel ging het sneller, ze werken idd op ongeveer 10% van hun kunnen, als je snel wilt downloaden moet je eigenlijk download accelerator hebben die kun je weer krijgen bij www.download.com zal wel algemeen bekend zijn, maar ik zeg het maar even

Ik heb nu ook een linux rooie hoed bakkie staan, maar begrijp er nog geen hol van

Wel leuke spelletjes standaard erbij

ik moet mijn mening ff nuanceren

Voor de normale gebruiker sux linux, die snapt er geen zak van en wil gemakkelijk kompjoeteren
Ook ALLE software die uitgebracht word die mensen WILLEN gebruiken is voor windows. Ok er izjn voor linux vast en zeker dezelfde proggies maar die zijn minder gebruikersvriendelijk. Kortom linux blijft 1 grote klooi zooi voor normale mensen. Geef mij maar win2k en ik zou mijzelf niet echt een kompjoeternitwit willen noemen

Oke als je geen ervaring hebt met linux of gewoon makkelijk wil computeren neem dan gewoon windows maar verdiep je je er meer in dan heb je aan linux een stabieler systeem!

ff offtopic.. ik vind het wel netjes hoe je de dingen die wij niet mogen zien in je post heb weggewerkt!!!!! artistieeeeeeeeek

Originally posted by krizzz:
ff offtopic.. ik vind het wel netjes hoe je de dingen die wij niet mogen zien in je post heb weggewerkt!!!!! artistieeeeeeeeek

deze hele thread is al offtopic dus lekker belangrijk
ennuh het boeit niet hoe het eruit zit als het maar ffectief is