This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

kabel verbinding

dj

Well-Known Member
hey ik heb een probleem ik heb kabel via bart.
maar nu gaat bart het verkopen aan upc en upc gaat samen werken met chello.
maar die is veelste slecht met verbinding en snelheid.
dus nu mijn vraag welke kabel verbindingen en provider hebben jullie.
en is ie snel en goed.
alvast bedankt
mzzl jer

ik heb chello eerst was 't van upc maar in vergelijking met upc is chello 1000000000000 x beter vind ik dit is gewoon wel relaxed zoals 't nu is ben er wel tevreden mee

Ik heb chello, volgens mij, ik vind het niet zo snel of zo, maar het gaat wel, is te doen.

Ik zit bij @home (castel) en das ook niet alles... monopoliepositie he!
naja.. boeien! je kan tenminste 24 uur p/dag je verbinding aan hebben zonder x-tra te dokken

[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 16 March 2001).]

Ik zit bij Wanadoo. Snelheid is te vergelijken met internet via de telefoon. 5 k/sec. gemiddeld zo. Maar komt weleens voor dat ie het weer niet doet ofzo. Meestal 's avonds. Best wel vervelend. Maar dat was toen ik het net had veel erger. Gaat al een heel stuk beter dus ben er wel tevreden over.

Ennuh, ik zit bij chello. Ik ben er redelijk tevreden over

We gaan binnenkort waarschijnlijk over op MX-stream

Greetz

chello is wel goed hoor! Altijd verbinding je wordt er nooit uit gegooid en als je van een goede server download red je 300 kbps makkelijk. op napster zit ook regelmatig op de 190 dus ik ben er tevree mee. mxstream schijnt minderte zijn.... constant 75 kbps

Mxstream blijkt heel erg langzaam te zijn.
Heb zelf chello,downloadsnelheid is rond de 150 kilobytes per seconde.
hebo-aeroxje de snelheid die jij noemt is niet zo hoog want jij bedoelt 300 kilobit per seconde en 1 byte is 8 bit. Dus 300:8=37,5 kilobyte per seconde.

[This message has been edited by richard (edited 16 March 2001).]

Joh Jer,

is Sonera quicknet niks? Zit ook op de UPC kabel. Download iets van 64 kb/s constant.

Greetz

wil je gaan verhuizen dan??

Ik heb @home
en het is VET snel zal wel door mijn buurt komen.... (redelijk oude mensen)

Ik heb ook chello voorheen tebenet wat echt zuigt maarja bij ons kun je uit twee normale aansluitingen kiezen een normal en een hi-speed en dan krijg je de zakelijke aansluitingen die ik ook heb van me pa's werk
(lucky me) ! Ik haal meestal rond de 500 KB/per seconde geen BITS ! Dit is wel echt het max wat je uit je kabel kan halen alleen vind ik bij ons in de buurt dat je soms een uur geen verbinding hebt daz egt klote!

@home hoeveel kost dat per maand dus vast bedrag, is er een website van zoja welke, hoe duur kost het kabelmodelkasteje.
mzzl jer

Originally posted by jer:
@home hoeveel kost dat per maand dus vast bedrag, is er een website van zoja welke, hoe duur kost het kabelmodelkasteje.
mzzl jer
aansluitkosten iets van 300 piek, verder per maand 90 piek, maar er zijn wel vaak aanbiedingen, zelf de eerste 2 maand gratis gehad

jer, jij woonde toch in rotterdam? daar kan je geloof ik alleen maar quickniet krijgen.