This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kabel delen...

Originally posted by Sfx-Beginner
Simpelste is gewoon een hub of Switch kopen en daar je modem in laten komen, en dan 3 kabels naar de pc's. Dat zou moeten werken.

Dat werkt... bij ons wel, tenminste! En het was ook eenvoudig aangesloten allemaal!

Wij hebben een Sweex Broadband Router

ik heb een freesco servertje in het washok staan, werkt perfect ding draait al een half jaar non stop.

Originally posted by |Roy|
Klote? :?

Onder 98 stelt het al niet zoveel voor, maar met XP hoef je helemaal nix te doen man, werkt binnen 2 tellen!

Originally posted by gomer_pyle
jep router werkt gewoon het beste. bij mij zoog het via internet delen. Een pc kon alles en andere bijna niks ook. de snelheid was heel raar verdeelt

Dat soort dingen bedoelde ik

Originally posted by Mathieu
ik heb een freesco servertje in het washok staan, werkt perfect ding draait al een half jaar non stop.

ik ook, versie 0.3.0 8)

Hij doet ut al vanaf januari dit jaar :W

Originally posted by Boeie
e-tech werkt wel goed met kabelfoon hoorde ik, kost ook geen drol.

Bevestigd

Als je DNS error krijgt als je router probeert te benaderen heb je meestal handmatig je dns server opgegeven, deze moet je dan ook op otomatisch zetten. Bij mij was dat het en kan ik me router overal vandaan thuis benaderen.

Servertje internet laten delen (P200, 32 mb ram, 1 Gb, Redhat 8.0 Server ) :W

Oja verder nog routertje kopen, heb 8 poorts Sweex voor €28

Nu ben ik dus van de week langs de lokale computershop geweest en daar vertelde ze me dat ik mijn kabelverbinding van kabelfoon niet kon delen omdat de modem van kabelfoon via een seriele aansluiting werkt.

Het zou wel werken wanneer ik adsl had

Klopt dit:?

Wat een bull shit, als je eerst is verteld of je je modem hebt aangesloten via je usb poort of via je seriele poort kunnen mensen je verder helpen.

Volgens mij heb je niet genoeg op internet gekeken, want over internet delen is zoveel te vinden, zoek bijvoorbeeld is op winroute. Hoef je helemaal geen compu nerd voor te zijn om dat te kunnen.

Dat je geen verdere uitleg van Freezer krijgt kan ik wel heel goed begrijpen aangezien dit nog steeds een scooter forum is

Als je zorgt dat je een seriele poort op je router hebt om je kaboemodem aan te hangen moet het gewoon werken.

Hiermee doelde ik op die computerzaak waar je was geweest

Ok, ik zal even toelichten

Ik heb ook z'n kabelmodem gehad die met serieele aansluiting (casema suckage)

Er is een router die ermee werkt, de US robitics router, die heeft namelijk ook een aansluiting voor serieele modems.

Ik zou die kopen, minste gezeik en beste oplossing om je kabel te delen.