K*NKERJODEN

Advertisement - register to remove this

hohoho
1 ding wil ik wel ff kwijt !
30km per uur in de stad is er erg langzaam
auto's halen je net voor de rontonde in!
rijden 1 meter achter je! en de staat maar zeggen dat het veilig is ! niet dus 30 is te langzaam in de stad!!!!alsje 30 rijd ben je zelf een gevaar op de weg! ik wil die netelenkut of wie dan ook wel achter op mijn scoot hebben rijden we met 30 door de stad heen houd ie niet lang vol)

maar wat ik wel vind is dat sommige scooterfanaten echt met een enorme snelheid door de stad vliegen en dat heeft natuurlijk echt geen zin als je iemand aanrijd , want als je met 80 door de stad stuift ken je mij niet vertellen dat je nog op tijd kunt stoppen voor een kind dat onverwachts oversteekt! en daar komt nog bij dat ze kunnen nagaan hoe hard je hebt gereden en dan benje ook niet verzekerd !kun je lekker al je salaris inleveren om te betalen !
dus iedereen wel met zijn grote bek van ja snel man moetje mij kijken ! ik rijd ook wel is snel ( 80 harder gaat ie niet heeh) maar niet in de stad maar erbuiten.

mag je me misschien wel een mietje vinden maar dat zijn wel de feiten!
in de stad rij ik dus altijd ristig en dat werd beloond! was klaar met shoppen ik rij naar huis door de stad komt er achter me vanuit een straat de kneuten! ik rij netjes 35 op de teller op een rontonde stak dus net een jong kind over!! ik kon dus makkelijk remmen ! maar als ik dus 80 reed en de peuken zagen het ook :) heeh pluspuntje hihih

je begrijpt het al! hard rijden doe het dan als je niemand gevaar brengt!

dat wou ik nu ff kwijt
mazzl
 
Je hebt zerker gelijk en ik vind je geen mietje!!

Ik doe het zelf ook !

Alleen als ik voor het jodnekantoor langs rijdt ff niet!

SvR
 
Ja, dat noemen ze een spastische neiging, heb ik ook last van als ik langs het woutenbureau rij. Geeft niks hoor, hebben meer mensen last van. Greetz.
 
ik rijd ALTIJD gewoon met het verkeer mee.... al1 op het industrieterrein ga ik ff gas geven ik vind van mezelf dat ik NIET gevaarlijk rijd en zeker met beleid
 
Idd, zondags lekker ff over een industrie terrein crossen, altijd lekker asfalt. En aangezien daar zondags toch geen hond komt kan het geen kwaad, en het enige gevaar is dat je tegen een geparkeerde vrachtwagen opknalt als je de bocht uitvliegt
frown.gif
 
bij ons lopen altijd eenden
frown.gif
nu niet meer gelukkig.... maar heb 1x een konijn (of haas) aan gereden en da geeft een beste troep als ie openspat
frown.gif
 
ja, bij het laar (industriterrein) lopen altijd van die konijnen rond.... ook wel eens zo'n clubje bejaarde dat aan het joggen is.... ook irritant
 
Weet je wat nog irritanter is?
Een paar lakse pokke marokkanen. Gaan ook niet aan de kant als je toetert en krijg je ook nog een honkbalknuppel achter je aan en ben je je scoot kwijt!
Je kan ook hard doorrijden en kijken hoeveel bloed er uit "zoiets" kan komen, het is al1 wel zonde van je scoot!
 
Daanje, we gaan toch niet racistisch worden he he he! Ik haat nl. 2 dingen:
- racisme
- turken & marokkanen (mannelijk, leeftijd 10-25 jaar)

Ha ha.

Greetz.
 
er ligt wel asfalt ja, maar het is niet zo groot terrein, dus niet echt top snelheid te halen hoor......
maar waar vlam jij dan ruud?
 
Weet je wat ook irritant is?
Die lakse pokke duiven. Die vliegen pas op als je nog 2 sec van ze vandaan bent. Dan moet je rap in elkaar duiken, anders..
Fffledderrrr! Op je vizier!
Die duiven worden veel te mak, ik ga nou gelijk op de tuter hangen als ik er een paar op de weg zie zitten. Helpt!
 
Over die industrie terreinen: ik heb de mazzel dat ik iedere ochtend naar school over het industrieterrein moet en das best een leuk stukkie op dat traject hebben ze namelijk ook een etappe van de ELE-rally gereden.
 
Bart Nrg Mc2: Ik heb er wel veel last van, maar nu niet echt veel meer. Vrienden van me wel, want die rijden door minder nette buurten met een scooter van 3 maanden oud. Niet echt verstandig. Ik rij dan maar liever om en verbruik dan maar wat meer benzine. Liever een paar gulden benzine kwijt dan me hele scooter.
Ik heb geen hekel aan de Mac, ik vind het alleen leuk om ze te pesten. hehehe!
 
Back
Top