Jouw ervaring met een elektrische scooter

Status
Not open for further replies.

PascaleS

PascaleS
Ik wil graag een elektrische scooter kopen en ben zeer benieuwd naar welke merk het beste is en waar jouw ervaring ermee is. Ik zit te denken aan Novox of de zeer mooi retro Beetle XL.

Heb jij ook zo een scooter, dan hoor ik graag van je!
 
Advertisement - register to remove this

Misschien is het wel wat om een soort ervarings topic met dit soort scooters te maken?
 
Ik wil graag een elektrische scooter kopen en ben zeer benieuwd naar welke merk het beste is en waar jouw ervaring ermee is. Ik zit te denken aan Novox of de zeer mooi retro Beetle XL.

Heb jij ook zo een scooter, dan hoor ik graag van je!

Aangezien je al een paarjaar aan het zoeken (zie datum) kan ik na uitgebreid onderzoek vertellen dat ik voor een qwic emoto lite heb gekozen en die het al twee en een half jaar prima doet, zelf niet eens een kleine reparatie top ding! raad het iedereen aan!+ralf+:winner:
 
Ik zou lekker voor een qwic emoto 87

beste Johan, ik heb ook een qwic maar dan de emoto 87.. Ben er ook echt blij mee! heb er net een hoog windscherm opgezet geen last meer van de koude wind en regen in mijn gezicht. Heb er nog nooit gezeik mee gehad 9||6 (even afkloppen) en de accu gaat 70 km mee... jeah :winner:
Deze raad ik iedereen aan.
groetjes Peter
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top