Jouw Droomauto Topic #9

Status
Not open for further replies.
zon kleur groen staat echt vet, waar ik woon rijdt vaker een golf 1 (echt 100% origineel)met een oud opa'tje in die kleur!
 
Ik vraag me echt in hoeverre alles over vd Moesdijk wel klopt...?
Nog geen week geleden las ik via 's lands grootste auto site dat hij 1 veyron had en dat ie een andere had besteld.
Nu zijn het er opeens 3-4? 8P

Waar zie jij staan dat iemand het er over 4 heeft? Op verschillende sites is te lezen dat hij de bugatti blauwe heeft en een ferrari rode + de laatst geproduceerde veyron in het wit heeft besteld.

Als je zoveel geld hebt als hem, lijkt het me een prima investering toch? Hij zal echt niet bang hoeven zijn dat hij er niet vanaf komt.
 
imo is het onzinnig geld uitbesteden, als ik het zo veel zou hebben als hem zou ik proberen te denken aan anderen, ipv iets voor jezelf kopen wat geen meerwaarde geeft.
 
IMG_0351.jpg


:~:~
 
Waar zie jij staan dat iemand het er over 4 heeft? Op verschillende sites is te lezen dat hij de bugatti blauwe heeft en een ferrari rode + de laatst geproduceerde veyron in het wit heeft besteld.

Als je zoveel geld hebt als hem, lijkt het me een prima investering toch? Hij zal echt niet bang hoeven zijn dat hij er niet vanaf komt.

Idd 4 Veyons zou me niet verbazen hoor, het zou alleen mijn keuze niet zijn met een dergelijke bankrekening. Maar die gasten denken meer van "er komen 7 Veyrons naar NL, hoe kan ik dan nog opvallen, weet je wat ik koop er 3 en dan kan de snellere versie er ook nog wel bij"
 
imo is het onzinnig geld uitbesteden, als ik het zo veel zou hebben als hem zou ik proberen te denken aan anderen, ipv iets voor jezelf kopen wat geen meerwaarde geeft.

Standaard jaloerse reactie, bijna iedereen in Nederland heeft genoeg geld om anderen te helpen, dus hoe draag jij je steentje daaraan bij? Bovendien weet jij niets van zijn activiteiten op dat gebied.
 
Last edited:
hij doet ook goede dingen met zijn geld hoor, denk aan liefdadigheidsritten met de Ferrari's, hospitalen bouwen in 3e wereldlanden
 
Mja wat is tegenwoordig ook een ''goed doel'...
Fietste vanmiddag lans het gebouw van WWF... Super groot Design gebouw. Allemaal betaald met geld natuurlijk wat voor de dieren bedoeld was!

Mja daar is dit het topic niet voor!

Ontopic.

c214748364809082007142118_2.jpg


c214748364809082007142118_1.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top