Jouw droomauto Topic #4

Status
Not open for further replies.
Allo

k zit nu net 2 dagen in australie en wat mij zoals altijd opvalt is de autos die hier rondrijden..
In nederland hebben we opel, in engeland vauxhall.. hier hebben ze holden..
ik weet niet maar voor mijn gevoel ownen deze autos gewoon de europese varianten - het zijn standaard modellen op de fotos!!
njah doe mij die maar dus.. 8)









onderaan... achterzijde van een fokking omega :)

laters
 
Nieuwe Masarati Coupe

3294a9d406c6b202cb25a96be7e0dde6.jpg

fa5594bcb26f16055bf28777167b5f18.jpg

c9ecb9a7fe92a505d1105f44ba593906.jpg


Ik vind um gaaf :)
 
Allo

k zit nu net 2 dagen in australie en wat mij zoals altijd opvalt is de autos die hier rondrijden..
In nederland hebben we opel, in engeland vauxhall.. hier hebben ze holden..
ik weet niet maar voor mijn gevoel ownen deze autos gewoon de europese varianten - het zijn standaard modellen op de fotos!!
njah doe mij die maar dus.. 8)

*plaatjes*

onderaan... achterzijde van een fokking omega :)

laters

Zien dr goed uit die auto's 8)
 
bij me nonkel bedrijf stond er een vanquish S V12 :p

Aston%20Martin%20Vanquish%202%20-%201024x768.jpg


aangezien kut Phone house nog geen nieuwe gsm voor me heeft geen foto kunnen nemen.

prijs: +270 k€
+500pk:p
 
Last edited:
Allo

k zit nu net 2 dagen in australie en wat mij zoals altijd opvalt is de autos die hier rondrijden..
In nederland hebben we opel, in engeland vauxhall.. hier hebben ze holden..
ik weet niet maar voor mijn gevoel ownen deze autos gewoon de europese varianten - het zijn standaard modellen op de fotos!!
njah doe mij die maar dus.. 8)









onderaan... achterzijde van een fokking omega :)

laters

Helemaal mee eensch! Ben er 3 maandjes terug ook geweest, en die auto's daar zijn ubergeil! Veel van die "Aussi Musclecars" zijn gewoon te tof (vaak in de trend van de Vauxhall VXR, die de meeste vast wel @ topgear hebben gezien:P), Ford Falcon, Holden Commodore, etc. :love:. Vooral 't luxemerk van Holden, HSV (Holden Special Vehicle), maakt echt supertoffe bakken! HSV Site :+ Heb daar alleen maar op die waggies lopen geilen, die skylines daar (die er als Golfjes rondrijden:rolleyes:) konden me geen reet meer schelen na een tijdje:P..

Ohja en die Ute varianten op die auto's (zoals op bv je foto's;)) zijn ook allemaal tof :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top