Jouw Droomauto Topic #21

Status
Not open for further replies.
Gezien het inlaat traject is het de radiateur.

Is idd wel jammer, gewoon zwart spuiten maar.

Hoe bedoel je ? ik kan namelijk het inlaat traject amper zien.. behalve het gedeelte met die soort demper.. En het is wel een Turbo, en dan zit praktisch altijd de intercooler voor de radiateur..

Omdat die ''demper'' zn luchtfilter is, en die direct naar de inlaat buizen gaat. En het blok ziet er standaard uit (voor zover je het op de foto kan zien)

Rallye`s hebben wel enigszins een emo look .. vooral die foto waar ze op een rij staan valt het wel op :P (check de blauwe die zo hoog staat)

Omdat die ''demper'' zn luchtfilter is, en die direct naar de inlaat buizen gaat. En het blok ziet er standaard uit (voor zover je het op de foto kan zien)

Ah dacht dat er TSI op stond, vandaar.. Zal dan wel FSI zijn ofzo, helemaal geen verstand van VW dus weet niet of zo'n R36 blok er in TSI uitvoering is..

R blokken zijn iig nooit met turbo geleverd.

mk2-golf-r363.jpg

[ir]http://photo-voiture.motorlegend.com/hd/siata-208-cs-59130.jpg[/ir]

[ir]http://lh4.ggpht.com/_9NrkRsGw9iQ/Soy7d-koDGI/AAAAAAAAFXI/QlGZWxSzqGY/IMG_8036.JPG[/ir]

Ligt er ook maar net aan wat je wil lijkt me, kan je zelf veel of laat je alles doen enz...

Ik kijk rustig rond voor een belasting vrije mk2 en verzamel info over het ombouwen naar een mk4 tdi. hell no dat ik er 10k aan uit ga geven :P

Ligt er ook maar net aan wat je wil lijkt me, kan je zelf veel of laat je alles doen enz...

Ik kijk rustig rond voor een belasting vrije mk2 en verzamel info over het ombouwen naar een mk4 tdi. hell no dat ik er 10k aan uit ga geven :P

Dan zal die er ook nooit uit gaan zien zoals die witte die hier als voorbeeld werd gegeven. Een fatsoenlijke spuitbeurt inclusief wat laswerk kost zeker 3000 Euro, schroefset 1000, wielen 1500, motorombouw 1000, tel maar op.

True, willen en kunnen lopen bij mij niet altijd gelijk.

Zou heel graag een mega strakke zwarte mk2 plat op z'n bek met dikke wielen enz enz willen maar dat gaat 'm nu iig niet worden, wie weet ooit. Vandaar ook rustig aan het rond kijken, geen haast. :)

Denk wel dat die gasten die zulke golfjes bouwen zo goed als alles ervoor opgeven, dus het is maar net hoever je wilt gaan in je hobby. Niet alleen qua geld maar ook de uren die erin zitten. Heb je als het af is wel iets waar je fokking trots op mag zijn. :W

DSC_0708-copy.jpg

DSC_0726-as-Smart-Object-1-copy-copy.jpg

DSC_0712-1-as-Smart-Obje-copy-copy.jpg

DSC_0716-as-Smart-Object-1-copy-copy.jpg

DSC_0749-as-Smart-Object-1-copy-copy.jpg

DSC_0718-as-Smart-Object-1-copy-copy.jpg

Blijft toch wel een droom, een e30 in deze staat 8)..
Had r zelf alleen lekker originele spiegels opgezet :W

Status
Not open for further replies.
Back