Jouw droomauto topic #18

2e2pf1t.jpg

20j69ht.jpg

2v33gud.jpg

ziek ding, dat je daarmee op de weg mag...

instappen lijkt me ook wel leuk om te zien...

Mag hier in NL ook niet op de weg.

Alhoewel er hier in de buurt een Hotrod rond rijdt met een NL kenteken, meende dat die dingen hier niet op de weg mochten?

Tja zo'n RS6 is enorm snel, maar zo'n auto mist wel de rijsensatie/plezier van een echte sportauto alle GT3, Ferrari of Lambo imo. En rijsensatie/plezier is toch het gene waar het allemaal om draait...........

Tja zo'n Ferrari is enorm snel, maar zo'n auto mist wel de veel ruimte/kofferbak waar een echt familie-auto a la Passat, Mondeo, V70 imo. En weinig ruimte/kofferbak is toch hetgene waar het eigenlijk niet om draait.......... :Z

Er staat een RS6 bij Jules op z'n werk.
Zijn baas en collega's vonden het niet zoveel aan, Jules zelf ook niet.
Het gaat fucking hard maar dat weetje alleen als je naar de snelheids meter kijkt.
Je kan ook fucking hard door bochten maar er is geen fun factor.

Ik vind het wel een erg mooie auto, maar als ik mocht kiezen koos ik elke dag voor een M5 :P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TC2FJ4Mbg1I"]YouTube - BMW M5 V10 Hurricane G-Power[/ame]

:winner:

Volgens mij is dit 1 van de eerste post waar ik het met je eens bent tinne haha

Kheb trouwens vande week in de nieuwe Audi S5 gereden, beetje hetzelfde verhaal als wat Jan-willem zei.
Ik word er niet warm of koud van:P
Tuurlijk brult het hard en leuk en kan je volgas en lomp door de bochten, maar vind het net niet wat..
Interieur is wel wies8)

29062009213.jpg

29062009216.jpg

Ik vind het toch wel een dikke wagen.

Heb er meerdere malen in gereden en vond het redelijk indrukwekkend.
maar het is niet de auto die ik zou kopen al had ik het geld !

Back