This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jouw droomauto topic #18

Weet ik veel waarom die dat deed + er zat een mocrow in Misschien omdat daar meer en deel anti's / mocrows komen die alleen maar jankende waggels hebben :+

Maar hij kwam echt heel langzaam aanrijden en je hoorde alleen maar bijna de geluiden van die jankende vtecies die in de rij stonden. Dus vandaar, ik stond ook aardig dichtbij en hoorde de motor / geluid ook pas goed toen hij vol gas gaf

Want er kwam ook een ascona met een 2.0 Calibra Turbo blok die ze uitlachde tot dat hij in de rij kwam staan en even wat races won..

Soms zijn het vage mensen, maar wel leuk om een keer te kijken.

------ ontopic ? ------

Tja zo'n RS6 is enorm snel, maar zo'n auto mist wel de rijsensatie/plezier van een echte sportauto alle GT3, Ferrari of Lambo imo. En rijsensatie/plezier is toch het gene waar het allemaal om draait...........

@ RS6 verhaal, stond er gister nog 1 in de straat hier. Zilver met matzwarte wielen. Die hoor je dus echt wel langskomen . Verder wel een saaie bak.

[ir]http://1.bp.blogspot.com/_6bVe5B-gL6E/Si93dd_mB7I/AAAAAAAAD-8/q1z2ffVt--k/s1600/IMG_0906.JPG[/ir]

[ir]http://4.bp.blogspot.com/_6bVe5B-gL6E/Si9q7FnaJeI/AAAAAAAAD9c/XfIfz5k43S8/s1600/IMG_0917.JPG[/ir]

@ Rudy: Zo'n auto koop je dus niet omdat je rijsensatie zoekt.. daar heeft de eigenaar vast nog wel een GT3 oid voor staan. Zo'n ding koop je om lekker dik te cruisen en af en toe eens op z'n staart trappen

dat is hetzelfde als een mammoet skelter vs een turbocharged 2 liter quad ofzo imo 8P

Want er kwam ook een ascona met een 2.0 Calibra Turbo blok die ze uitlachde tot dat hij in de rij kwam staan en even wat races won..

Je was zeker in de waalhaven geweest.. bij vitesse daar.
daar komen altijd een hoop van die civic anti's enzo.. maar ze racen alleen maar tegen elkaar altijd..

die gozer met die ascona ken ik.. en die zet hem vaak zat voor de streep maar ze rijden dan altijd achteruit.. watjes allemaal :+

vorige jaar kwam er ook een R33 GTR langs.. dat was pas lache tegen al die anti's..
die gingen helemaal uit der stekker dat ze vierkant zoek werden gerede

RS6 geen rijplezier? Zou toch aardig plezier hebben al mocht ik daar elke dag in rondrijden. Imo niet te vergelijken met een Ferrari/Lambo, wel een hele andere klasse..