Jouw Droomauto Topic #14

Status
Not open for further replies.
Mooie om mee te beginnen ;)

1.jpg


3.jpg


"De Audi RS6 bezit al een dikke V10 met twin-turbo die 580 pk levert en is daarmee de sterkste "straat-Audi" ooit. Maar MTM vond dat ze het een beetje slapjes aangepakt hadden daar bij Audi, dus hebben zij de ECU (Engine Control Unit) eens flink aangepakt. De ECU zorgt voor de motorhuishouding en is dus erg belangrijk voor het vermogen en de prestaties. Door enkele modificaties aan de control unit heeft MTM het vermogen weten op te schroeven tot 656 pk! Daarnaast kan je kiezen tot welke topsnelheid je de Audi wil laten begrenzen, namelijk 279, 290 of 310 km/u. Maar niet alleen de topsnelheid gaat een stuk omhoog, de tijd om van nul naar 100 te sprinten verminderd met een kleine seconde, van 4,6 naar 3,9 seconden. De kosten van dit alles? Maak 3.999 euro over op de bankrekening van MTM en je krijgt je RS6 met bovenstaande specificaties terug.

Maar de pret is nog niet op bij MTM, want blijkbaar vinden ze zelfs deze update nog niet genoeg. Ze zijn momenteel bezig om een geheel nieuw uitlaatsysteem te ontwikkelen voor de RS6. Allemaal kleine aanpassingen moeten dan zorgen voor een vermogenswinst van nog eens 46 pk, waardoor het totaal op een indrukwekkende 702 pk uitkomt. Dan lijkt hij meer op een raket dan op een stationwagen. Dit nieuwe uitlaatsysteem zal binnenkort voor 9.950 euro verkrijgbaar zijn.

Aan het uiterlijk wil MTM dan tenslotte ook nog een paar dingetjes toevoegen. Zo hebben ze een carbon lipje voor onder bumper gemaakt en leveren ze een carbon diffuser. Ook zijn er verbetere remmen voor de voorste wielen verkrijgbaar, die je beter te zien krijgt achter de 21 inch Bimoto wielen van MTM. Nu denken jullie waarschijnlijk dat dit alles bij elkaar een duur geintje gaat worden, maar MTM maakt er een mooi pakketje van. Ze bieden alles aan, dus inclusief de twee upgrades, voor 15.500 euro. Dat is niet eens heel erg prijzig voor een grote vermogensupgrade en kleine visuele aanpassingen. Wij denken dan ook dat er toch wel enkele eigenaren zullen zijn die deze aanbieding niet kunnen weerstaan. Wie wil er nou geen raket als gezinswagen?" @autogespot.nl



Dat is niet duur als je kijkt naar de aanschaf van alleen al de wagen :eek:
 
Advertisement - register to remove this

[ir]http://www.volksforum.com/albums/files/1/4/5/Afb044_original.jpg[/ir]

[ir]http://www.volksforum.com/albums/files/1/4/5/Afb016_original.jpg[/ir]

[ir]http://www.volksforum.com/albums/files/7/2650102781_3e3de534f0_o_original.jpg[/ir]

[ir]http://www.volksforum.com/albums/files/1/5/tafta_original.jpg[/ir]

Tof.
 
Eerste foto´s nieuwe VW Golf
4 augustus 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen

De officiële informatie mag pas in de nacht van dinsdag op woensdag bekend worden gemaakt, maar de eerste foto´s van de Volkswagen Golf VI gaan alweer over het internet.
Volkswagen geeft de zesde Golf sinds 1974 veel techniek van de huidige generatie mee en ook het uiterlijk verandert niet wereldschokkend. Van binnen oogt de Golf wel een stuk chiquer dan het huidige model. Bedieningsknoppen voor de airco in de stijl van de Passat CC en diepliggende klokken moeten het interieur naar een hoger plan tillen. Het team van Walter de´Silva heeft zich met het design van de compacte middenklasser bezig gehouden. Het design van Golf VI geeft een hint naar het uiterlijk van toekomstige Volkswagens.

Veel 1.4 TSI
De 1.4 TSI zal een belangrijke rol gaan spelen voor de Golf VI, hij is er met 122 en 160 pk. De laatste is een twincharger, dus met compressor en turbo, en dit blok vervangt de 140 pk en de 170 pk sterke 1.4 TSI. Waarschijnlijk valt het doek voor de 1.9 TDI met pompverstuiver techniek. De Golf VI krijgt in elk geval een 110 pk sterke 2.0 TDI commonrail diesel, de 140- en 170 pk-versies van deze motor zullen we ongetwijfeld ook tegenkomen in het nieuwe model. Maar nog een nachtje slapen en een hele dag geduld, dan kunnen we de definitieve informatie vrijgeven.


ec1d51764a29d56df7890d4487ca2561.jpg


2846d0ae3a099914774938e5d85c908b.jpg


d3fd0e6911e6413c7b0643eeaafc76cc.jpg


a9d27e2c9d15b7394e58198ba921bdd7.jpg


9ceedcb44cb3231962e3d3f4eb05810b.jpg


57024c8c8d8ca4ecf1ef14733afe9b01.jpg


e53c93a71f7408210e67b534258eac69.jpg


Ik vind 'm gaaf! :W Mooier dan de V imo :)
 
Voorkant +1
Zijkant +1
Interieur +1
Achterkant -200 :X, niet dat de achterkant van een g5 geslaagd is maar dit is toch wel verschrikkelijk lelijk :(.
 
Ik vind de 5deurs niet mooi, net een Astra H 5drs van de zijkant. 3 deurs is gaaf. Interieur ook, die klote rand op de middenconsole is er iig af. Ook zitten de speakers zo te zien hetzelfde als bij een Passat 3c.
 
Interieur is nice iig... Voorkant + zeikant ook, en ik denk met een leuk sportdempertje de achterkant ook wel :) Icm. een leuk bumpertje van een GTI-edition oid... dit is nogmaar de std. variant denk ik.
 
En de eerste GT-R eigenaar heeft zich voorgesteld op de skylineclub.nl :W:W:W:W


7aaf_3.jpg

7d89_3.jpg

8925_3.jpg

a237_3.jpg


staat nu nog in Florida maar 7 september arriveerd de auto in NL. Te dik gewoon. Zou leuk zijn als hij de jaarlijkse BBQ nog even mee pikt, en mij even mee laat branden :p

Trouwens niet mijn favo kleur voor dit model GTR, maar what the hell, who gives a shit :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top