Jouw Droomauto Topic # 13

Status
Not open for further replies.
8P Wat is nou het uiteindelijke nut van verlagen, als je daarna het gewicht weer omhoog gaat verplaatsen? 8P
 
Je hebt idd gelijk, er zijn mensen die het niet helemaal snappen en ratstijl gebruiken als een soort excuus voor hun gare bak. Ik denk alleen dat er in een echte coole rat zoals die mk1 van hierboven nog meer tijd gaat zitten als in een showwagen eerlijk gezegd.

Ik vind het op zich wel cool, maar ik hou meer van de originele look icm dikke verlaging en wielen.

Gisteren op mn TD aan de voorzijde de schroefset gemonteerd en dat is toch wel weer een lekker gezicht hoor, heerlijk :W
 
Nou meestal zijn de auto's gewoon hard onder, alleen het plaatwerk is veroest. Aangezien je dat bijna nooit tegenkomt bij oudere auto's zijn de meeste "rats" ook niet goedkoop

en het is ook niet helemaal mijn stijl maar ik kan het wel waarderen, in tegenstelling tot de meeste "getunede" auto's van tegenwoordig:

VW%20Golf%202.jpg
 
Nou meestal zijn de auto's gewoon hard onder, alleen het plaatwerk is veroest. Aangezien je dat bijna nooit tegenkomt bij oudere auto's zijn de meeste "rats" ook niet goedkoop

Dat argument hoor je dus altijd over rat-auto's, maar dat kan je ook makkelijk zeggen natuurlijk, ik ga in ieder geval niet onder een auto liggen op een meeting om dat na te kijken.
 
Nou meestal zijn de auto's gewoon hard onder, alleen het plaatwerk is veroest. Aangezien je dat bijna nooit tegenkomt bij oudere auto's zijn de meeste "rats" ook niet goedkoop

en het is ook niet helemaal mijn stijl maar ik kan het wel waarderen, in tegenstelling tot de meeste "getunede" auto's van tegenwoordig:

VW%20Golf%202.jpg

Bekijk dat ding eens goed man...
O.a. Velgen, booskijkers, raamband, neon... Need i say more?
Nog niet als ik m gratis kreeg, bah.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top