Jouw Droomauto Topic # 13

Status
Not open for further replies.
Hmmm wat is er vetter dan een CLS 55 AMG? Schoonpaps wil een andere merc, maar wat is de volgende stap dan?:~ Zo toch godver gek worden als er opeens een black series in de garage staat:W
 
Hmmm wat is er vetter dan een CLS 55 AMG? Schoonpaps wil een andere merc, maar wat is de volgende stap dan?:~ Zo toch godver gek worden als er opeens een black series in de garage staat:W

elke andere amg merc denk ik :P

cls is wel zo achterlijk lelijk :P
 
attachment.php

Die wielkasten doen mij hier aan denken:

Got stretch ?

[IR]http://i230.photobucket.com/albums/ee204/dubsbro1/DSC_0065.jpg[/IR]


Compleet over the top dus, en goed lelijk, helemaal op een Mercedes. Die lui moeten gewoon mooie taxi's blijven maken, stop er een dik blok in, en dan is het nog wat, maar dit is dus helemaal niks he. :kots:
 

Waarom van die Fast&Furious koelsleuven erop? Hebben ze bij Mercedes last van een midlife-crisis ofzo?

CLS vind ik trouwens wel een hele mooie auto, zag laatst in Emmen een Kleemann uitvoering rijden. Veel vermogen, en een superstrak design. :W

edit:
Nou ik die post van Dragspert nog eens bekijk, had hij die post beter in het sjonnietopic kunnen zetten.
Foto 1: sjonnie uitlaten
Foto 2: sjonnie velgen
Foto 3: sjonnie koelsleuven
Foto 4: idem
Foto 5: idem
Foto 6: :X
 
Waarom van die Fast&Furious koelsleuven erop? Hebben ze bij Mercedes last van een midlife-crisis ofzo?

CLS vind ik trouwens wel een hele mooie auto, zag laatst in Emmen een Kleemann uitvoering rijden. Veel vermogen, en een superstrak design. :W

edit:
Nou ik die post van Dragspert nog eens bekijk, had hij die post beter in het sjonnietopic kunnen zetten.
Foto 1: sjonnie uitlaten
Foto 2: sjonnie velgen
Foto 3: sjonnie koelsleuven
Foto 4: idem
Foto 5: idem
Foto 6: :X



Neemt nog niet weg dat het wel een vreselijk mooie auto is.
De 55amg voor mij in het zwart, met zwarte 2 delige bbs velgen aub8) (chroom velgbed uiteraard)

Dan is ie voor mij gelijk klaar.
die uitlaten van foto 1 kan ik ook niet mooi vinden, velgen van foto2 vind ik niet echt verkeerd, en die sleuven zijn ook mooi:P
 
Indd CLS is echt koning! maar denk dat een CL juist teveel de kant op gaat van limosine, moet meer een sportwagen blijven, miss die CLS facelift in t zwart:W

Gaat hem er meer om dat die elke 1,5 á 2 jaar een nieuwe auto wil, zodat je elke keer maar een beetje bij hoeft te leggen. IMO wel slim, dingen hebben een afschijving waar je eng van wordt.
 
Gaat hem er meer om dat die elke 1,5 á 2 jaar een nieuwe auto wil, zodat je elke keer maar een beetje bij hoeft te leggen. IMO wel slim, dingen hebben een afschijving waar je eng van wordt.

Denk dat je beter om de 2 jaar een auto van 2 a 3 jaar oud kan kopen, maar iemand die in zulke auto's rijdt zal zich daar niet druk om maken natuurlijk. :P
 
Die CLS kan echt wel vet zijn hoor :W Die wagens @ pics op de vorige pagina zijn alleen allemaal overdone..

 
Status
Not open for further replies.
Back
Top