aad speed 7t sonic 12 September 2012 #141 Die dikkere wangen van die hankook banden staan ook wel vet. Oogt gelijk iets serieuzer dan een band met zo een dunne wang.
Die dikkere wangen van die hankook banden staan ook wel vet. Oogt gelijk iets serieuzer dan een band met zo een dunne wang.
Lieuwe Super User 13 September 2012 #142 Staat lekker idd die Hankook's Wel tof bandje de Ventus R-S3. Heb er wel eens naar gezocht, maar wordt (nog) niet verkocht in Nederland volgens mij.
Staat lekker idd die Hankook's Wel tof bandje de Ventus R-S3. Heb er wel eens naar gezocht, maar wordt (nog) niet verkocht in Nederland volgens mij.
gemonde Well-Known Member 18 September 2012 #144 Die 2e :~:W 4 vind ik ook wel gaaf, gewaagd kleurtje
aad speed 7t sonic 28 September 2012 #147 Echt een gave bak. Ik ben ook erg benieuwd of hij sneller beter dan de mclaren f1 of de bugatti veyron wordt.
Echt een gave bak. Ik ben ook erg benieuwd of hij sneller beter dan de mclaren f1 of de bugatti veyron wordt.
Renzoke #Vintage 1986# 28 September 2012 #148 Als ik het langs de zijkant bekijk zie ik in grote lijnen een koenigsegg hoor. Dit is iets minder rechte lijnen wat meer bol aan de voorruit. Maar achterzijde vind ik er toch wel wat van weg hebben. Wel een aardig vette bak JA!
Als ik het langs de zijkant bekijk zie ik in grote lijnen een koenigsegg hoor. Dit is iets minder rechte lijnen wat meer bol aan de voorruit. Maar achterzijde vind ik er toch wel wat van weg hebben. Wel een aardig vette bak JA!
aad speed 7t sonic 4 October 2012 #152 Naar de ring geweest? Er rijden daar zo veel prachtige auto's rondom, echt absurd.
Rowan Well-Known Member 4 October 2012 #155 aad said: Naar de ring geweest? Er rijden daar zo veel prachtige auto's rondom, echt absurd. Click to expand... Ja, ik ga een paar keer per jaar met een wat gasten. Rijden inderdaad altijd veel mooie auto's.
aad said: Naar de ring geweest? Er rijden daar zo veel prachtige auto's rondom, echt absurd. Click to expand... Ja, ik ga een paar keer per jaar met een wat gasten. Rijden inderdaad altijd veel mooie auto's.
S scully Well-Known Member 4 October 2012 #156 Vincent-Aerox said: Vet :W Click to expand... Wel dikke fail als je zo'n auto met een trekhaark zit rijden.
Vincent-Aerox said: Vet :W Click to expand... Wel dikke fail als je zo'n auto met een trekhaark zit rijden.
Jurjen325 Koning 4 October 2012 #157 Het neuswieltje staat nog uit dus gok dat het voor de gein is haha. Leuk bootje idd
Björn` Yes, mother? 4 October 2012 #158 Foto is vast van een kerel die 'm had uitgeleend aan een vriendin en welke 'm achteruit had ingeparkeerd.
Foto is vast van een kerel die 'm had uitgeleend aan een vriendin en welke 'm achteruit had ingeparkeerd.