This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jouw droomauto #24

Ding is erg mooi ja (F430) die matblauwe M5 heeft ook geen stnd uitlaatsysteem meer zeker?! Godtyfus wat een geluid komt daaruit:~!!

Werd hier een tijdje terug een matblauwe R8 gepost? Heb ik een aantal weken geleden gespot in Emmen volgens mij

Ja klopt, daar was ik mee naar JD engineering. Ging die nog een beetje op het gas? Eigenaar blaast er nogal veel mee.

die had een witte, die hebben wij aan hem verkocht op de zaak.
tenzij hij hem gewrapt heefd ofzo .

Dat is 'm inderdaad, gewrapt en nog wat dingetjes aan gedaan zoals o.a. Akrapovic uitlaten

Hij wil vast wel een keer sprinten tegen een golf 3:+ (als ie over 2 jaar ofzo weer rijd)

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je golf naast zoiets zou doen!

Last edited:
Dat is 'm inderdaad, gewrapt en nog wat dingetjes aan gedaan zoals o.a. Akrapovic uitlaten

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je golf naast zoiets zou doen!

Er rijdt nu ook een E46 M3 in dezelfde wrap rond? Of weet je daar niets van? Ook erg strak!

Er rijdt nu ook een E46 M3 in dezelfde wrap rond? Of weet je daar niets van? Ook erg strak!

Niet via hen.. Is het niet een iets andere mat blauw? Deze wrap is namelijk vanaf november pas officieel verkrijgbaar.

edit: Ohhh, hahah. Ik weet welke jij bedoelt, die is toevallig ook van een kennis van me. Woont in Zoetermeer, is trouwens een iets andere wrap.