Rowan Well-Known Member 23 October 2012 #201 Haha die geshopte remmen op die Veyron Leuke foto van de 430 van een kennis:
Tommy. *BA DUM TSS* 23 October 2012 #202 Ding is erg mooi ja (F430) die matblauwe M5 heeft ook geen stnd uitlaatsysteem meer zeker?! Godtyfus wat een geluid komt daaruit:~!!
Ding is erg mooi ja (F430) die matblauwe M5 heeft ook geen stnd uitlaatsysteem meer zeker?! Godtyfus wat een geluid komt daaruit:~!!
Rowan Well-Known Member 23 October 2012 #204 Mooie wagens inderdaad Tommy, die M5 heeft inderdaad geen standaard systeem. Is van Eisenmann ofzo, hier zie je 'm op een gegeven moment ook langskomen: http://youtu.be/GFXKUzbakAQ?t=4m25s
Mooie wagens inderdaad Tommy, die M5 heeft inderdaad geen standaard systeem. Is van Eisenmann ofzo, hier zie je 'm op een gegeven moment ook langskomen: http://youtu.be/GFXKUzbakAQ?t=4m25s
Lieuwe Super User 23 October 2012 #205 Werd hier een tijdje terug een matblauwe R8 gepost? Heb ik een aantal weken geleden gespot in Emmen volgens mij
Werd hier een tijdje terug een matblauwe R8 gepost? Heb ik een aantal weken geleden gespot in Emmen volgens mij
Rowan Well-Known Member 23 October 2012 #206 Ja klopt, daar was ik mee naar JD engineering. Ging die nog een beetje op het gas? Eigenaar blaast er nogal veel mee.
Ja klopt, daar was ik mee naar JD engineering. Ging die nog een beetje op het gas? Eigenaar blaast er nogal veel mee.
pimS Dajumn! 23 October 2012 #209 Hij wil vast wel een keer sprinten tegen een golf 3:+ (als ie over 2 jaar ofzo weer rijd)
Ron voorheen ronnieboy 24 October 2012 #210 die had een witte, die hebben wij aan hem verkocht op de zaak. tenzij hij hem gewrapt heefd ofzo .
Rowan Well-Known Member 24 October 2012 #211 Dat is 'm inderdaad, gewrapt en nog wat dingetjes aan gedaan zoals o.a. Akrapovic uitlaten pimS said: Hij wil vast wel een keer sprinten tegen een golf 3:+ (als ie over 2 jaar ofzo weer rijd) Click to expand... Ben eigenlijk wel benieuwd wat je golf naast zoiets zou doen! Last edited: 24 October 2012
Dat is 'm inderdaad, gewrapt en nog wat dingetjes aan gedaan zoals o.a. Akrapovic uitlaten pimS said: Hij wil vast wel een keer sprinten tegen een golf 3:+ (als ie over 2 jaar ofzo weer rijd) Click to expand... Ben eigenlijk wel benieuwd wat je golf naast zoiets zou doen!
pimS Dajumn! 25 October 2012 #214 Rowan said: Dat is 'm inderdaad, gewrapt en nog wat dingetjes aan gedaan zoals o.a. Akrapovic uitlaten Ben eigenlijk wel benieuwd wat je golf naast zoiets zou doen! Click to expand... Anders ik wel, en zeker met de extra porrie straks...
Rowan said: Dat is 'm inderdaad, gewrapt en nog wat dingetjes aan gedaan zoals o.a. Akrapovic uitlaten Ben eigenlijk wel benieuwd wat je golf naast zoiets zou doen! Click to expand... Anders ik wel, en zeker met de extra porrie straks...
Tommy. *BA DUM TSS* 28 October 2012 #217 Rowan said: Dat is 'm inderdaad, gewrapt en nog wat dingetjes aan gedaan zoals o.a. Akrapovic uitlaten Ben eigenlijk wel benieuwd wat je golf naast zoiets zou doen! Click to expand... Er rijdt nu ook een E46 M3 in dezelfde wrap rond? Of weet je daar niets van? Ook erg strak!
Rowan said: Dat is 'm inderdaad, gewrapt en nog wat dingetjes aan gedaan zoals o.a. Akrapovic uitlaten Ben eigenlijk wel benieuwd wat je golf naast zoiets zou doen! Click to expand... Er rijdt nu ook een E46 M3 in dezelfde wrap rond? Of weet je daar niets van? Ook erg strak!
Maykel 600RR 28 October 2012 #218 Erik. said: http://vimeo.com/50406912 :W Click to expand... Mooi van lelijkheid :w
Rowan Well-Known Member 28 October 2012 #219 Tommy. said: Er rijdt nu ook een E46 M3 in dezelfde wrap rond? Of weet je daar niets van? Ook erg strak! Click to expand... Niet via hen.. Is het niet een iets andere mat blauw? Deze wrap is namelijk vanaf november pas officieel verkrijgbaar. edit: Ohhh, hahah. Ik weet welke jij bedoelt, die is toevallig ook van een kennis van me. Woont in Zoetermeer, is trouwens een iets andere wrap.
Tommy. said: Er rijdt nu ook een E46 M3 in dezelfde wrap rond? Of weet je daar niets van? Ook erg strak! Click to expand... Niet via hen.. Is het niet een iets andere mat blauw? Deze wrap is namelijk vanaf november pas officieel verkrijgbaar. edit: Ohhh, hahah. Ik weet welke jij bedoelt, die is toevallig ook van een kennis van me. Woont in Zoetermeer, is trouwens een iets andere wrap.