Jos Verstappen weg bij Arrows

Menn0

Ouwe plakkert
Ik vind het echt zwaar klote, echt een naaistreek omdat die kutfrentzen nou eenmaal meer poen heeft, ik als trouwe Verstappen fan vind dit echt kut:( Nog meer Jos fans hier??

[edit] ff titel aangepast, staat wat duidelijker [/edit]
 
Advertisement - register to remove this

Ja zag het net op teevee, aardige gozer hoor, die Jos, maar de prestaties waren nou niet echt fantastisch.. 17 punten geloof ik in 90 racejes.. ja, en dan wordt er nix aan je verdient en mag je vertrekken..
 
Jah lees het net ook allemaal op fok.

Erg jammer dat hij niet rijd dit jaar, kon op momenten aardig voor sensatie zorgen :)

Mja dit is en blijft de F1 en zo gaat deze business gewoon.
 
tis voor mijn een trieste dag vandaag als jos fan .op het verstappen forum waar ik ook vaak zit is t een echte chaos (www.verstappen.nl)

nu maar hopen op een testrol bij ferrari om daarna massa in de loop van het seizoen te vervangen bij sauber of barrichello volgend seizoen, hij is al openlijk onder druk gezet

ps. Jos is op ski-vakantie geweest met michael schumacer (z'n mattie) en Jean Todt.....je weet maar nooit misschien waren jos en huub helemaal niet zo verrast als ze doen vermoeden....
 
Originally posted by Yoram
Ja zag het net op teevee, aardige gozer hoor, die Jos, maar de prestaties waren nou niet echt fantastisch.. 17 punten geloof ik in 90 racejes.. ja, en dan wordt er nix aan je verdient en mag je vertrekken..

blAAAAt niet als je er geen verstand van heb, wat je volgens je eigen wel doet, zoals je schijnbaar niet weet heb jos dit jaar de meeste mensen ingehaald, en heb die een paaar races wel heel goeddddd gereden, kijk alleen maar naar maleisie, en dat met een asiaKUT achterin.....
 
Originally posted by VDM
Is wel minder, vooral omdat die lompe kut heinz er voor in de plaats komt, heb echt een schijthekel aan die dude :|

ja waarom nou HIJ??? hij was niet bepaald een vriend van jos iig

alonso en jos had mooie combinatie geweest alleen had ford dat nooit goed gevonden aangezien alonso een langdurig contract met renault heb...
 
f1 kijk ik wel, maar jos interesseert me niet zo, start meestal aan het einde, en hallt er dan wel een stel in, prima start meestal, dat wel, maar hij eindigt toch weer bij de laatste, en punten moet ie behalen dmv te hopen dat er een stel voor hem uitvallen. kan ook aan de wagen liggen, maarja...
 
tis wel minder dat Josje eruit is maar het was natuurlijk ook wel te verwachten. Maar wat wel stom is hoe vaak lag het aan Jos en hoe vaak aan de bolide zelf?
 
ik vind het ook diep triest dat jos weg moet,als ze hem nou eerder weg hadden gedaan had hij nog een ander stoeltje kunnen krijgen,nu is alles al vol,baal er zeker wel van dat jos weg moet,maar zo is formule 1 he....(en walkinshaw,klojo)
 
En het jammere is dat de A23 tot dusver best ok lijkt te zijn. Frentzen kent die hele auto nog niet en zet al meteen een 8ste testtijd neer, da's toch best knap.

Naja, hopen op test bij ferrari en dan daarna racen bij sauber. Klinkt beetje onlogisch, maar iemand op het JV forum die er zelfden naast zit vertelde deze mogelijkheid
 
hoezo onlogisch?????? er zit NOGal een direkte link tussen sauber en ferrari he, buiten de motor is ook de hele achterkant een link tussen de 2 teams,

enne verstappen forum is kewl alleen nu fftjes niet zo
 
tsjah.... ik vond hem nou ook niet echt bijzondere prestaties neerzetten eigenlijk. Dus vind het nie abnormaal dat ie gepasseerd is. Maarjah hij komt hopelijk wel trug , maar lig er niet wakker van.

greetzz
 
Veel toffer dat Jos in 1 of andere toerwagen competitie ofzo in de top meesjeest dan altijd maar in een middelmatige F1 bak... F1 kijk ik btw sowieso niet vaak, vindet maar saai.... Gimme GP1!!
 
Het is idd enorm jammer dat Jos niet rijdt komend jaar. TW heeft nu echter wel een probleem want het contract van Jos was waterdicht en erkend door de FIA.
Frentzen heeft denk ik zijn beste jaren gehad maar is zeker nog wel een goede coureur, dat ie misschien niet sympathiek is, ala.
Alhoewel...Frentzen op z'n best... :
frentzen-test_080202_220x155.jpg


:D:D:D
 
Tja Verstappen is gewoon dik genaaid; in december wassie nog gevraagd voor testrijden bij Ferrari, maja toen had ie dus nog wat, dus had ie dat maar afgeslagen :|
 
Back
Top