Jolly moto & hebo koppelding

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Hebo koppeling wil ik wel
smile.gif

Is ie nog in goede staat/compleet?
 
Zijn die bedragen incl verzendkosten????
Als dat nl zo is heb ik superveel interesse in dat Hebo gevalletje....
smile.gif

(hoeveel km's heeft hij gelopen??)
 
Originally posted by VDM:
Nee want minarelli is kewl!
smile.gif



Je hebt gelijk, Minarelli wordt DE trend
wink.gif
...

Ben je van plan die Area te houden, of wat wordt de bedoeling? Geen opknap-Piaggio L.C. meer?

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Je hebt gelijk, Minarelli wordt DE trend
wink.gif
...

Ben je van plan die Area te houden, of wat wordt de bedoeling? Geen opknap-Piaggio L.C. meer?

Greetz.

Maar jij hebt geen gelijk, want mina IS al de trend
wink.gif
...

Die area hou ik nog wel ff, rijdt toch wel leuk, en het sleutelt zo lekker (ahum). Ik ben nu met een vriend een runner aan het opknappen, alleen hij snapt niet echt dat in plaats van een schroevendraaier tussen je vliegwiel misschien een vliegwieltrekker beter werkt
smile.gif
.
 
Pff, jullie zijn echt allemaal turken geloof ik, mail ff als je interesse hebt ofzo want ik heb ze allebei nog gewoon liggen...
 
WTF ik heb je gemailt maar je stuurt niks trug,hmmmmmm mischien iets verkeerd gedaan ofzo,maar ik zal nog eens mailen want ik wil die koppeling wel.
 
Originally posted by VDM:
Niemand een jolly moto? Over de prijs valt altijd te praten.


Ik kom binnenkort even kijken voor die Jolly denk ik, contact me maar op icq (heb je net ge-add).
 
Ik gebruik mijn icq niet meer, je kan beter mailen of bellen (je hebt mijn nummer toch?) of natuurlijk msn-un.
 
Ja, en niet aan een turk. Gewoon geen gezeik, zo hoort het.

Mijn hotmail doet een beetje gaar, dus wie het eerst roept "JA IK WIL" mag de hebo koppeling kopen
smile.gif
. Dan kijken we daarna wel verder
smile.gif
.
 
NEE LAAT MAAR

keb al een nieuwe gekocht vandaag,ik had je 3 mailtjes gestuurt maar geen antwoord dus ik dacht van jaaaaaaaaaaaaah
mad.gif
laat maar,maarja
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top