JODEN!

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Aye, ff een verhaaltje van mij, nu we toch allemaal wat heldenverhalen neer zetten, doe ik dat ook maar ff.

Ik reed zaterdagavond met een vriend van me (Ferrari Phantom, geel) door Veenendaal, om ff bij de mac te kijken. Toen we der heen reden kwamen een woutbusje tegen, ach die stond aan de andere kant van het stoplicht, en wij deden alles goed, en hij kwam niet achter ons aan, dus nix aan het handje. Na wat dienbladen te hebben vastgeplakt, gingen we weer richting Ede. Bij het eerste stop[liucht stond er verdomme weer een jood, dit keer in een Jood-Vectra… Dus wij moesten er langs, en reden langzaam er langs, maar Frank (ferrair phantom owner) heeft alleen een powerfilter en een Polini funky, errug veel kabaal dus. Maar goed wij erlangs, hij doet nix, dus nix aan het handje. Wij rijden door, volgende stoplicht op groen (WANNEER GEBEURD ER NOU IS WAT?), ik kijk om… WTF dat jodenbusje weer! Komt die bikkel achter ons aan, dus ik rijd rustig door, met 50 op naar het volgende stoplicht.. Ik daar w88, komt Frank naast me staan, roept ie JODEN! Ja die had ik ondertussen wel gezien. Dus wij netjes w88, met een wouten busjes bijna tegen me achterwiel (ik voel me bedreigd…) Hoor ik opeens een klein beetje een tutertje… Ik draai me hoof iets opzij…. Hoor ik de klik van een deur, en zie ik vnauit mijn ooghoeken iemand uit stappen… Hmmm LATER! Frank roept nog: “Rechts of rechtdoor!” En dat terwijl hij het knipperlicht naar links had staan! Ik roep “RECHTS” en geef gas en rij door rood, en een totaal verkeerde straat in. Daar reden we toen met zijn 2-en. Hmmm waarom zijn hier niet veel zijwegen?!?! Wat is dit voor k*t weg dacht ik… Ik ken het hier niet… Fuuuuuck!!! Ik kijk achterom, Frank achter me aan, wouten bus begint net te rijden… Nou toen ongeveer een kilometer lang rechtuit gereden… Ik zat al op de 85, en besloot maar iets te liggen… “fuck waar zijn die zijwegen!!!” Ik kijk achterom en het woutenbusje komt dichtbij… Toen opeens kwam ut woutenbusje me voorbij… En op hetzelfde moment viel mijn oog op een mooi zijstraatje… Wout busje voor mij volop in de remmen, ik ook volop in de remmen, knipperlicht uit, zodat Frank wist wat ik ging doen , door de bocht met 40 ofzo, knietje uit… Woutenbusje was al voorbij de zijstraat… In die zijstraat was meteen weer een weg, naar rechts, ik die meteen in, dus eigenlijk bleef ik dezelfde bocht maken, en Frank haalde die bocht maar net… Nou toen kwamen we in een mooie woonwijk terecht, we zijn nog is naar links gegaan, en daar kwamen we op een parkeerplaats, die eigenlijk dood liep, maar er waren van die smalle steegjes met alleen maar schuttingen en schutting deuren, jullie kennen het vast wel. Wij daar in het pikkedonker motor af, helm af, en luisteren… Toen we daar stonden hebben we ze nog 2x voorbij zien komen, al zoekend, maar wij stonden daar in een donker steegje, met 3 vluchtkanten voor ons, oftewel dat was een mooi plekje! Na 10 min te hebben gewacht zijn we eruit gereden. En binnendoor en door weggetjes die ik nog nooit gezien had terug gereden…
Maarjah, wat wouden ze doen als ze ons aan zouden houden…. Ik bedoel ze gaan s’avonds denk ik geen rollerbank controle doen…? Misschien geluid… En we hadden (nog) nix op… En we hadden certificaat enzo bij ons… Maarjah, om gezeik te voorkomen gewoon pleite gemaakt!

Sorry voor het lange verhaal. Hier ff in het kort:

Joden busje stopte achter ons bij het stoplicht, ze stapten uit, en wij er vandoor, achter ons aan met 85, wij een zijstraat in, en toen waren zij net te laat…!

SvR
 
Advertisement - register to remove this

Wat ging dat geven mochten ze jullie kunnen tegenhouden?
Je scooter in beslag nemen en een méga boete ofzo?
Wat kost dat eigenlijk weg rijden van de flikken?

[This message has been edited by superflapper (edited 15 October 2000).]
 
hehe, dat dacht ik toch niet, die leiers zeggen dan, je reed 85, da mag nie eej! hoppa boete. en als ze dan toch aan het klieren zijn trekken ze dat bussie open en pakken een geluidsmetertje hoppa weer boete. Nou raken ze op dreef; door rood rijden, geen richting aangeven, teminste die frank niet, KASSA!!

De andere jood uit het bussie loopt ondertussen ff een rondje om je scoot ziet daar een snel ogend uitlaatje dus: mee naar het bureau. (waar WEL een rollenbank staat) dag onderdelen of misschien wel scoot

greetz kakel
 
sjit waarom maak ik nou nooit is zoiets mee
smile.gif
kan ik kijken of me scooter echt veel sneller gaat worden als zo'n mislukt busje
smile.gif
 
Het zou me verwonderen dat een scooter sneller is dan zo'n busje. (in belgië toch)
Die busjes (nieuwe) zijn allemaal minstens 2,3Liters. Dat trekt volgens mij iets sneller op dan een scooter. (wil ik niemand mee beledigen hé)
smile.gif
 
Bedoel ook niet dat ze je dan geen bekeuring kunnen geven, maar als je hun ziet en je gaat er vandoor, als je dus nog geen stopteken hebt gehad, en als ze je ff daarna toch staande houden dan kunnen ze je dara niks op maken.
 
Ja tuurlijk had dat busje ons eruit gereden, maarjah zij stonden nog buiten toen wij wegreden, ze moesten instappen, en misschien w88 ze netjes o pgroen ofzo. Het duurde ff voordat ze ons inhaalde. Maar uiteindelijk kwamen ze volop langs ons.

SvR + Frank
 
Strakke actie Sjoerd, heerlijk verhaal!

Lijkt me ook superstoer om door een busje/ auto gevolgd te worden en dan door van die paaltjes rijden. Een eindje verder gaan staan lachen. En als ze je na komen sprinten, wachten tot ze er bijna zijn en dan weg rijden Hahaha!
 
Ook eens zoiets gehad. Het enige verschil was dat ik bijna in mn flank gebeukt werd door een golf toen ik een bocht wilde maken. Mat een Aerox, 2 weken oud. Gelukkig greep mn koppeling op het juiste moment aan...:D

Van dit soort momenten gaat je hard wel even wat sneller kloppen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top