Jezus, dit is echt zoooo triest

Thomas

Senior Member
Gister ging m'n oma (bijna 80) ff langs bij een kennis.

Zet ze d'r brommertje neer, niet op slot ging maar heel even weg. Komt ze terug, heeft 1 of andere aap 'm gejat :| |(

Dat ding rijd misschien 20 ofzo, maar ze heeft 'm gewoon nodig, want fietsen gaat niet zo makkelijk meer.

Nou, ze is nu dus helemaal van streek, d'r helm zat ook nog in 1 van d'r tassen 8erop :(

Maarjah, dat wilde ik ff kwijt...
 
Advertisement - register to remove this

Flinke kut streek idd! Hopen voor je oma dat z'm terugvinden.

Tegenwoordig wordt bijna alles zo ff gejat. Maat van me z'n scoot stond naast de discotheek. Hebben een stelletje van die klootzakken z'n Power One gejat. :p Mjah toch bagger uitlaat, dus boeie, maar toch, het idee. Mjah, nu wilt ie iig een Yasuni R gaan halen. :)

Iemand nog een Yasuni R te koop staan, voor mina hor? :p
 
Originally posted by TomaHawk
maar snel iets nieuws kopen voor je oma, kun je em gelijk een beetje opfokken :P

Jah, ze mag ook wel op mijn scoot rijden, maar denk dat ze dat een beetje te hard vind gaan :p

Staat ook beetje raar, iemand van 80 op een scoot met Yasuni R :D
 
Originally posted by Piaggio Ciao
is zwaar matig.

waarom een helm op een citta die 20 rijdt?

Omdat oma niet veel vertrouwen in der rijkunsten heeft denk ik...

Idd triest, maarja dieven konden ook niet weten dat het van oma was :|
 
Originally posted by Sjoerdyo


Omdat oma niet veel vertrouwen in der rijkunsten heeft denk ik...

Idd triest, maarja dieven konden ook niet weten dat het van oma was :|

dus?
anders was het wel ok dat hij gejat was :?
 
Zwaar minder :eek: :( :| :'(
Te leip om zelf te werken voor zo'n machine..

Mijn eerste brom (zie m'n site) puch maxi, was helemaal opgeknapt door een maat van me.
Andere voorvork, achterbrug, achterveren, chromen kappen, proma circuit erop, zundapp race stuur :D
Jawor, na 3weken gejat inc motorhelm van ouders :|
Gewoon errug lame dus..

Gelukkig kan ik hem forfree in de rijwielstalling zz bij het station, das wel relaxxed.
Maar anders gewoon abus door achterbrug + wiel, stuurslot erop en in extreme gevallen gewoon klik cdi eraf..

Was altijd wel koewul als een maat en ik naar de bios gingen.
Allebei de brommers van voor aan een rek en van achter met zijn speedfight slurf slot ook nog eens aan elkaar, fort brom :)

Wel beter trouwens als iemand een gejatte cr500 probeerd te starten en geen ervaring heeft, met een beetje geluk breekt hij zijn been door de terugslag })
 
Ik word sowieso gek van mensen die überhaupt aan andermans spullen zitten. Laat staan jatten . . .

Kom op, zeg. In wat voor land leven we als je nie eens meer met een gerust hart je scoot kan wegzetten ? Of nog tragischer : Als je nie eens meer je helm aan/op je scoot kan laten, omdat ze dan je vizier kapot trappen of iets dergelijks . . .

Toppunt van dit onwijs kinderlijke gedrag is brommertjes (van oudere mensen) jatten. Kom op zeg, get real . . .

Zonde eigenlijk dat er zo vaak van dit soort topics gepost KUNNEN worden. Geeft maar weer eens aan waar we naartoe gaan met ze allen . . .
 
Last edited:
Originally posted by Wout


dus?
anders was het wel ok dat hij gejat was :?

omdat sommige dat hier extra-erg vinden, maar als je niet weet dat ie van een omatje is boeit het niet of ie nou van een 16 jarige of van een 80 jarige is, is gewoon leipe kutactie
 
Originally posted by Flugel


omdat sommige dat hier extra-erg vinden, maar als je niet weet dat ie van een omatje is boeit het niet of ie nou van een 16 jarige of van een 80 jarige is, is gewoon leipe kutactie

Juustem. Tis en blijft gewoon kut.
 
Ja is egt triest....
Maja, als je wil kep nog een Puch Maxi staan, mag je gratis komen halen, is waarschijnlijk krukas keerring uit, maja ik heb geen zin meer om er iets aan te doen...
Keer remmen afstellen en tis weer een goed brommerke...
 
Originally posted by ColinB
Ja is egt triest....
Maja, als je wil kep nog een Puch Maxi staan, mag je gratis komen halen, is waarschijnlijk krukas keerring uit, maja ik heb geen zin meer om er iets aan te doen...
Keer remmen afstellen en tis weer een goed brommerke...

Dat zou zeer mooi zijn, alleen moet ie echt niet harder dan 30 ofzo gaan :rolleyes:
 
Back
Top