DvO
Banned
Jerry Vinger
Jerry: De aflevering van vandaag is: Waddinxveen geeft zich bloot
Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER!!!
Jerry: Hey hester, welkom in de show. Jij hebt een relatie met Mol vertel daar eens iets over.
hester: Hai Jerry, ik heb nu 7 dagen wat met Mol en het gaat fantastisch! Hij heeft mij zelfs vanmorgen zijn Piemol laten zien!
Jerry: Wow, dan moet het wel een erg intense relatie zijn! Maar waarom ben je hier in de show? Wat wil je hem vertellen?
hester: Hij wil nog steeds niet strijken! Ik baal daar echt verschrikkelijk van. Wat denkt hij wel! We hebben al 7 dagen wat met elkaar. In iedere andere relatie die ik gehad heb, ging dat wel meteen goed. Toen ik nog wat met b0em had, hebben we meteen de 1e dag al Geneukt!
Jerry: Tja, dat is wel verschrikkelijk! Maar laten we je vriend erbij roepen: Hier is Mol !!
(Mol komt 't podium op en gaat meteen ver weg van hester zitten)
Mol: Hé Jerry, alles goed man?
Jerry: Héy Mol, welkom in de show. Vertel eens iets over de relatie die je hebt met hester?
Mol: We hebben nu 7 dagen wat met elkaar. Maar ik wil meteen iets kwijt: Ik doe het alleen voor de seks. Eigenlijk ziet ze er niet uit, maar ik kan niets anders krijgen, dus ik moet toch wat hè?
hester: WHHHAAAT? Alleen voor de seks? Wat ben je toch ook een Piemol! Ik doe alles voor je, ik ben iedere dag aan het strijken, en jij zit maar lui op de bank naar Jerry Vinger te kijken!
Mol: Dat maakt me helemaal niets uit, ik ben hier ook gekomen om je nog iets te vertellen: ik ben vreemdgegaan..
hester: WHHAAT!!? Met wie? Wie is 't? Is t Patty? Ik vermoord haar!!!
Mol: Nee, 't is niet Patty.
hester: Wie is 't !!? WIE?
Jerry: Laten we haar erbij roepen: Hier is Debbie.
(Debbie komt 't podium op en hester begint op haar in te slaan, maar Ramey, de body-guard van Jerry Vinger, houdt ze uit elkaar. Debbie loopt naar Mol en pakt hem meteen bij zijn Piemol en begint hem te zoenen)
hester: Waarom? Waarom? Zij is zo lelijk! Ze heeft zelfs een keer in een zogenaamde beauty-salon in een bad vol Plassap gezeten om haar lichaam te ontrimpelen.
Debbie: Ah joh slet, jij doet niets voor Mol, ik behandel hem tenminste met respect! Wij slaan elkaar altijd met een Schroevendraaier! Dat zou jij nooit doen!
Jerry: Maar Debbie, er is toch iets wat je Mol wilt vertellen?
Debbie: Ja Jerry, ik wil Mol zeggen dat ik vroeger een man was..
Mol: WHHAAT? Ik heb alles voor je gedaan, de seks was goed en dan vertel je nu dit? Het is over Debbie, ik wil niets meer met je te maken hebben!
Debbie: Dat is mooi, want ik wilde nog iets zeggen: Ik heb een andere relatie!
Mol: Wat??? Met wie?? Vertel!!!
Debbie: Het is iemand van wie je het niet verwacht..wil je haar roepen Jerry?
Jerry: Hier is Patty !!
(Patty loopt het podium op en begint met Debbie te zoenen)
Mol: Jij vuile hoer!
Patty: Haha, Piemol! Ze heeft je al de hele tijd beetgenomen! Ik hou wel van vrouwen die vroeger man zijn geweest!
Mol: Ik wist wel dat je pot was!
Jerry: We hebben ook nog een speciale gast...hier is: b0em!
(b0em loopt 't podium op)
b0em: Hé Jerry! Wazzup!
Jerry: Héy b0em, jij wilde iets tegen hester zeggen?
b0em: Ja Jerry, ik wilde zeggen dat ik onzijdig ben en dat mijn Piemol een bloemkool is geworden.
hester: Jij bent echt ziek in je hoofd! Ik dacht dat wij nog wel goede vrienden waren!!
(Iedereen staat nu op en wil b0em in elkaar slaan)
Jerry: Let goed op jezelf en tot de volgende aflevering!!
Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER!!!!!!!!!!!
Jerry: De aflevering van vandaag is: Waddinxveen geeft zich bloot
Jerry: Hey hester, welkom in de show. Jij hebt een relatie met Mol vertel daar eens iets over.
hester: Hai Jerry, ik heb nu 7 dagen wat met Mol en het gaat fantastisch! Hij heeft mij zelfs vanmorgen zijn Piemol laten zien!
Jerry: Wow, dan moet het wel een erg intense relatie zijn! Maar waarom ben je hier in de show? Wat wil je hem vertellen?
hester: Hij wil nog steeds niet strijken! Ik baal daar echt verschrikkelijk van. Wat denkt hij wel! We hebben al 7 dagen wat met elkaar. In iedere andere relatie die ik gehad heb, ging dat wel meteen goed. Toen ik nog wat met b0em had, hebben we meteen de 1e dag al Geneukt!
Jerry: Tja, dat is wel verschrikkelijk! Maar laten we je vriend erbij roepen: Hier is Mol !!
(Mol komt 't podium op en gaat meteen ver weg van hester zitten)
Mol: Hé Jerry, alles goed man?
Jerry: Héy Mol, welkom in de show. Vertel eens iets over de relatie die je hebt met hester?
Mol: We hebben nu 7 dagen wat met elkaar. Maar ik wil meteen iets kwijt: Ik doe het alleen voor de seks. Eigenlijk ziet ze er niet uit, maar ik kan niets anders krijgen, dus ik moet toch wat hè?
hester: WHHHAAAT? Alleen voor de seks? Wat ben je toch ook een Piemol! Ik doe alles voor je, ik ben iedere dag aan het strijken, en jij zit maar lui op de bank naar Jerry Vinger te kijken!
Mol: Dat maakt me helemaal niets uit, ik ben hier ook gekomen om je nog iets te vertellen: ik ben vreemdgegaan..
hester: WHHAAT!!? Met wie? Wie is 't? Is t Patty? Ik vermoord haar!!!
Mol: Nee, 't is niet Patty.
hester: Wie is 't !!? WIE?
Jerry: Laten we haar erbij roepen: Hier is Debbie.
(Debbie komt 't podium op en hester begint op haar in te slaan, maar Ramey, de body-guard van Jerry Vinger, houdt ze uit elkaar. Debbie loopt naar Mol en pakt hem meteen bij zijn Piemol en begint hem te zoenen)
hester: Waarom? Waarom? Zij is zo lelijk! Ze heeft zelfs een keer in een zogenaamde beauty-salon in een bad vol Plassap gezeten om haar lichaam te ontrimpelen.
Debbie: Ah joh slet, jij doet niets voor Mol, ik behandel hem tenminste met respect! Wij slaan elkaar altijd met een Schroevendraaier! Dat zou jij nooit doen!
Jerry: Maar Debbie, er is toch iets wat je Mol wilt vertellen?
Debbie: Ja Jerry, ik wil Mol zeggen dat ik vroeger een man was..
Mol: WHHAAT? Ik heb alles voor je gedaan, de seks was goed en dan vertel je nu dit? Het is over Debbie, ik wil niets meer met je te maken hebben!
Debbie: Dat is mooi, want ik wilde nog iets zeggen: Ik heb een andere relatie!
Mol: Wat??? Met wie?? Vertel!!!
Debbie: Het is iemand van wie je het niet verwacht..wil je haar roepen Jerry?
Jerry: Hier is Patty !!
(Patty loopt het podium op en begint met Debbie te zoenen)
Mol: Jij vuile hoer!
Patty: Haha, Piemol! Ze heeft je al de hele tijd beetgenomen! Ik hou wel van vrouwen die vroeger man zijn geweest!
Mol: Ik wist wel dat je pot was!
Jerry: We hebben ook nog een speciale gast...hier is: b0em!
(b0em loopt 't podium op)
b0em: Hé Jerry! Wazzup!
Jerry: Héy b0em, jij wilde iets tegen hester zeggen?
b0em: Ja Jerry, ik wilde zeggen dat ik onzijdig ben en dat mijn Piemol een bloemkool is geworden.
hester: Jij bent echt ziek in je hoofd! Ik dacht dat wij nog wel goede vrienden waren!!
(Iedereen staat nu op en wil b0em in elkaar slaan)
Jerry: Let goed op jezelf en tot de volgende aflevering!!
Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER!!!!!!!!!!!