120 km/h @ Waddinxveen

Originally posted by MHR Aerox
Hahah leek me altijd al wel lachen rij je gewoon in 1 keer zo'n dikke porsche voorbij, en dan ligt die bestuurder ff raar te kijken :D

Net alsof een Porsche netjes 120 rijd @ snelweg :)

Ik wist het wel als een scootertje me inhaalde ;)

Originally posted by Lieuwe
Net alsof een Porsche netjes 120 rijd @ snelweg :)

Ik wist het wel als een scootertje me inhaalde ;)

ik heb nog nooit een Porsche harder zien rijden @ snelweg....

Maarre, niemand kent deze persoon dus?

Originally posted by Folkert@MinaRally
Uhm? ow.K

Ik had het meer over het geheel van acties, op de snelweg, met je scooter, 120 km/h, geen helm.

Ik ben echt niet pro geen-helm als je dat denkt. Draag hem zelf altijd.

Als mensen er zelf voor kiezen om zonder te gaan rijden, daar zal ik echt niet wakker van liggen. Eigen keuze. Als mensen geen autogordel dragen, komen de mensen ook niet zo fel uit de hoek.

Maar goed, ik lobby niet voor geen helm oid. Maar daarom heeft die gast nog wel ballen.

Mjah in principe heb ik met mensen die zonder helm rijden ook zoiets van moet je zelf weten. Probleem is dat heel veel mensen denken, ze rijden allemaal zonder helm. Als iedereen met helm zouw rijden, zouw dat vooroordeel wel minder worden denk ik.

Originally posted by Arne
OK dan begreep ik je verkeerd.

Trouwens ballen...in de krant stond dat ie ook nog es dronken was :D
Ohw, hij had dus een stuk in z'n kloten gedronken (zoals we dat hier zeggen 8P )

Ik vraag me af welke gedachte je hebt als je dronken 120 @ de snelweg rijd... "OwZ HiJ HaD ToG WeL GelLijK DaTiE HarD GinG... Hee KijK NoU RoOiE En BlaUwE LiGgiEs Om Me HeejNn" zoiets... haha LOL

Back