Je echte naam...

Ik is Ties, schint een Drentse naam te zijn.. ik ben iig naar mn opa vernoemd. NastroAzzuro (ja, 1 r te weinig, tiepvautje) is omdat euh.. ik toch iets moest verzinnen ooit en aangezien het gr00t op Rossi's motor staat en ook nog us bier is kwam dat in me op. I-net nick is nu eigenlijk gewoon Naztro(_Alk0h0lik) :W
 
Mijn echte naam is Martijn...
Nartijn Kaarsje is ooit verzonnen door een klein kind die toen 3 jaar was...waarom weet ik ook niet, maar ik kwam binnen bij een verjaardag en hij komt naar me toe en zegt: he nartijn kaarsje!!!
sinsdien noemen al mn vrienden me zo...dus ik dacht.. tja, waarom niet he:rolleyes:
 
Verrassing! Mijn naam is Tom Verhaaf, ik ben 18 jaar, woon in Rheden (vlak bij Arnhem

Nog meer weten? En nee, m'n pincode geef ik niet. :)
 
Tom is de naam....

Nickname is eigenlijk masterkale of //\\//\\@$t€®k@£€ ... Maarja ben een keer gekicked bla bla bla ..
Maargoed ben bijna kaal al 10 jaar lang (nee niet van mezelf) And that`s why i am the master
 
Fabian, nickname is al van een aantal jaar geleden. Toen was het nog niet zo'n ik_ben_populair_dus_denk_dat_ik_de_bom_ben nickname :)

Bedoeling ervan weet ik niet. Vond het wel leuk, alleen nu denkt iedereen dat ik mezelf nog al goed vind ofzo :rolleyes:

In ieder geval het is nu al een tijdje gewoon b0em 8)
 
Mijn naam is Wilbert. Over mn nick zullen we het maar niet hebben want om nou te zeggen dat die x8r nou echt zo een race apparaat is :(
 
nou, laat ik ook maar meedoen dan....

my name is Rob, maar ze noemen me Gies (achternaam = giesen)
Gies is wel makkelijker ook omdat in onz vriendeclubje 2 rob'en zitten 8)

me nickname, tsja die stamt al van me eerste computer. Overal op internet ben ik 'kakelbont'. Mijn oma kwam namelijk een paar jaar geleden met een bord aanzetten met daarop 'Villa Kakelbont" :|, en dat bord hangt er nu al jaren op de gevel van ons huiske :rolleyes:
 
Originally posted by Nartijn Kaarsje
Mijn echte naam is Martijn...
Nartijn Kaarsje is ooit verzonnen door een klein kind die toen 3 jaar was...waarom weet ik ook niet, maar ik kwam binnen bij een verjaardag en hij komt naar me toe en zegt: he nartijn kaarsje!!!
sinsdien noemen al mn vrienden me zo...dus ik dacht.. tja, waarom niet he:rolleyes:

LOL:D
 
Back
Top