This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

jaguar groen ori vs jag groen TNT

Bunny

Well-Known Member
Hey, ik heb een nitro jaguar maar mijn voorconsole is stuk.
Nu vroeg ik mij af, is die TNT jaguar groen echt identiek aan die originele van MBK of zit daar veel verschil op?

dank u
 
Ik twijfelde laatst, toen heb ik nieuwe orginele jaguar kappen gekocht. Naast een tnt jaguar gezet van maat, geen verschil. (Kwa uiterlijk wel)
 
TNT jaguar groene kappen en originele jaguar groene kappen zit dus WEL verschil in, de kleuren zijn net ietjes anders.....

Heb op mn straatscooter originele jaguar kappen en z-kappen van TNT in t jaguar groen en is anders...
 
TNT jaguar groen verschilt behoorlijk.

Ik heb het dan over de TNT groene koplamp ( en die kleur zullen de kappen ook wel wezen )

De koplamp was net zwart, heel erg donker groen, paste totaal niet bij de std Jaguar kappen!

Tsja, tnt hé? ROTZOOI

* foto'tje toegevoegt *
 

Attachments

  • DSC01069.JPG
    61.9 KB · Views: 70
als dat de tnt kappen zijn ziet het er toch mooi uit,
zeer mooie groene kleur.

maar je doelt met de foto zeker op de koplamp die van tnt is?
en dat ziet er idd niet uit :X
 
De koplamp is zoals gezegd idd van TNT.

De kappen zijn std Jaguar kappen, geen TNT.

Dus mocht de kleur van de kappen net zo donker groen zijn als de koplamp, weet waar je aan begint. :X
 
Volgensmij zijn die kappen van tnt niet zo donker als die koplamp. Want ik heb wel eens 1 zien rijden met een TNT kappenset in die jag kleur en die was niet zo donker. Of het ligt aan mij...
 
vriend van me heeft voorkap in die jaquar kleur van TNT maar ik zie echt geen verschil..

trouwens is er een spuitbus (motip ofzo) in de Jaq kleur?
 
Die nieuwere MBK Nitro jaguar editie heeft een zeer lichte jaguar groene kleur. De eerste reeks Jaguar Nitro's/Aeroxen hebben de gewone Jag-groene kleur.
Die kappen van TNT zijn iets donkerder.
Dit kun je goed zien als er iemand de Jaguar stickerset erop heeft. Bij stnd kappen is er geen kleurverschil met de stickers, bij TNT kappen wel.