J-P-S.nl

Fatalspeed

Need for Speed!
Heeft iemand hier al eerder besteld en hoelang duurde het voordat je het in huis had?

Ik wacht al bijna een week
frown.gif
 
Advertisement - register to remove this

hmm ik denk niet dat dat het probleem is ruud.

die gast van jps is toch dezelfde als vos special parts ? die zou ook nog es een prijslijst naar me pa sturen, al 3 x gevraagd en nog niks van gehoord. hij regelt z'n zaakjes gewoon slecht. en ik wil een hrr hebbuh
frown.gif
 
Ruud: hij had het in huis en zou het donderdag opgestuurd moeten hebben.
onder rembours.

Heb hem sinds zaterdag gemailed, geen reactie ...

Over Scootparts.nl: Ik heb nu dus ook een Yasuni R daar besteld en ik had hem de volgende dag, toen zat er een fabrieksfout in m'n demper, ik ge-mailed, en volgende dag kreeg ik een nieuwe, dat is pas service!

Ik krijg maar geen reply's op m'n mail en ik hoop telkens dat het die dag dan komt, begint een beetje vervelend te worden als je telkens niets krijgt, maarja hopelijk komt het nog goed.
 
Ik ga binnenkort nog wel bij j-p-s bestellen. Maar ik doe het eigenlijk nooit onder rembours. Ik betaal altijd vooraf.
Over scootparts ben ik zelf heel tevreden
smile.gif
Ik heb dus bij Marcel al m'n kappen gekocht en ik had ze echt supersnel binnen
smile.gif
Bij de 2e bestelling wist ik nog geeneens hoeveel ik moest overmaken en ik had ze al binnen
smile.gif
Klantenbinding
smile.gif
als ik Marcel een mailtje stuur, dan heb ik altijd wel binnen 24 uur een reply, ik heb zelfs al na een uur een reply gehad
smile.gif

Scootparts: snelle levering + vrij goedkoop + klantvriendelijk
smile.gif


Greetz

------------------
Honda X8R-s, Giannelli NR-X, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Malossi CDI-unit
 
JPS weet tenminste waar ie over praat.

Je moet je niet aangevallen voelen als je een mail van jps terug krijgt met daarin "??????????????", dat is namelijk normaal
smile.gif


telnummer van JPS, kan je em ff bellen, staat op de site
 
ik heb geen problemen met jps. ik woon daar om de hoek als ik effe er heen loop om wat te halen en ze hebben het niet bestellen ze het gelijk heb ik het de volgende dag, vind ik geen slechte service maar zelfs een hele goeie service.
mzzl jer
 
ze doen tenminste niet zo lomp als scootparts dwd.... ze weten waar ze over praten. En in de winkel is ie veel flexer dan via e-mail
smile.gif


Ik bestel alleen nog maar via JPS
 
Hehe zolang je geen abnormaal domme vragen stelt, of over dingen praat waar je geen verstand van hebt is de service echt perfect.
Gister uitlaatje besteld, net binnen gekomen.
Perfect toch.
 
Bij JPS zijn ze zeker relxed. Je moet alleen wel ff kijken wat je het beste kan doen emt betaling, rembours is het beste, anders duurt het zolang.

Daytonashop is ook wel ok.

SvR
 
Originally posted by Ruud:
neeeeeee sinds marco weg is bij daytona is het echt kut....

En sinds wanneer is dat dan?
Toen ik bestelde ging het allemaal wel flex.
Naja ze bedlen me 2 wkn later wel op om te vragen wat ik allemaal had besteld terwijl ik allang de spullen thuis had ....?

SvR
 
Ik wou het volgende nog effe eruit gooien over scootparts en jps.
Ik heb zondag avond een bestelling gemaakt bij scootparts en jps. Bij scootparts had ik de volgende middag (maandag) al een mailtje ter bevestiging binnen en van jps heb ik nog steeds niets gehoord.
Ik kwam vandaag thuis van school en checkte de brievenbus en vond er een briefje van de langsgekomen postbode in, waarop stond dat er vandaag een pakketje van scootparts afkomstig langsgebracht was, maar er was niemand thuis. Kan ik dus morgen ophalen
smile.gif
In 2 dagen!!! Dat noem ik pas service! En nog steeds geen bericht van jps! Valt me eigenlijk vies tegen na wat ik een aantal mensen vrij positief over hun heb horen praten.
Ik had dus bij scootparts een secundaire vertanding 15/49 van Polini besteld en bij jps een HRR uitlaat.
Effe voor de duidelijkheid: ik heb beide artikelen onder rembours laten verzenden.

Greetz

------------------
Honda X8R-s, Giannelli NR-X, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Malossi CDI-unit
 
Hey,

Ik wil ook ff mun verhaal kwijt over JPS...
Donderdagochtend mailde ik een bestelling naar JPS. Kreeg na 3 uur al bevestigingsmailtje. Vrijdag is het verzonden en dinsdag kwam de TNT aan de deur...
Toch een aardige service zo.

L8er
 
't zit zo..

JPS heeft ook nog een winkel en werkplaats. Die gasten hebben het pokke druk (ok ze zijn niet al te snel maargoed). Meestal checkt ie z'n mail 's nachts en soms 's middags. Beter bel je naar ze dat gaat veel beter!!
 
Nu zo'n 6 keer besteld bij j-p-s, 1 keer bleek er iets niet op voorraad daarom heb ik langer moeten wachten, voor de rest prima.

Bij j-p-s hebben ze er tenminste verstand van en kunnen ze je nog meehelpen met je vragen enzo.
 
Back
Top