ISC 2008

@lex

...
In het jaar 2008 zal er opnieuw een ISC worden verreden.

Nu kreeg ik een mail van Dhr. Lorenzo met de volgende vraag:

We are preparing the next season and I would like to have some
information from you regarding the dutch riders.

Can you please send me how many riders you have in netherlands with, if
it's possible, the name of the team in order to see exactly the quantity
and people ?

By the way from now I can tell you that surely there is races next year
: As usual Spa and Adria on the usual dates 20-21/07/2007 and 27-28/09/2007


Ik wil de beste man best wel van watinfo voorzien maar dan moet ik wel weten wie/hoe/wat.

Je mag reageren maar SPAM niet de hele post vol.

gr

@lex
 
Advertisement - register to remove this

Info

Is het de komende editie mogelijk om isc te rijden zonder dat je bij de sobw/knmv ingeschreven staat?

Alvast bedankt

Dat is één van de dingen die ik wil bespreken met de beste man, maar ik moet wel een inschatting hebben over hoeveel rijders er intresse hebben.

Ik zal begin 2008, contact opnemen met de beste man om een keer af te spreken ivm dit soort zaken.

gr

@lex

p.s. Dit topic is op eigen agende en niet op de die van de SBO mochten daar verwarringen over ontstaan. (Heb altijd nog contact gehouden na 6 x ISC rijden.)
 
Als er zonder knmv licentie gereden mag worden zijn de kosten voor sbo'ers een stuk lager. Dat betekend dat ik wel interesse heb.

Bart Klazen
open 70 #54
 
Voordat iedereen hier gaat zeggen dat hij wel wil rijden, ik neem aan dat de machines wel volgens ISC regelement opgebouwd moeten zijn en dat je met je SBO hok dus niet zomaar door de keuring komt.
 
Alex..

Ik denk niet dat er echt veel intresse is voor een ISC door veel rijders door het organiseren van het EK-dinges van Inne.. (Inne meer info?)

Ik ga iig niet rijden.. Kan voor geen meter sturen.. :X. Misschien Pronk wel dit jaar (mits we een goeie brommer bij elkaar kunnen rapen)
 
Alex..

Ik denk niet dat er echt veel intresse is voor een ISC door veel rijders door het organiseren van het EK-dinges van Inne.. (Inne meer info?)

Ik ga iig niet rijden.. Kan voor geen meter sturen.. :X. Misschien Pronk wel dit jaar (mits we een goeie brommer bij elkaar kunnen rapen)


Sander,

Is puur een uitvraag van de beste man, ik geef hem gewoon door het aantal en wat gegevens.

Als ik hem heb gesproken zal ik posten.

gr

@lex
 
Jos wil graag ISC rijden, zowel Spa als Adria, ondanks het kostenplaatje zeker een aanrader om een keer mee te doen (of te kijken zoals ik).
Zou wel fijn zijn als je niet per se eerst moet inschrijven bij SOBW/ KNMV die zelfs je SMA keuring niet accepteren omdat hij gericht is aan MON/SBO.
Verder blijft het gaaf.
Ook wij hebben gesproken met Paolo, er werd verteld dat de opzet van het evenement komend jaar anders is. Dus ben benieuwd.

groetjes Rianne
 
Enne Sander.....
Kunnen wij niet met z'n tweeen als 2 sloompies erachter aan rijden, gewoon omdat het leuk is???
Dan heeft het publiek ook nog wat te lachen......
 
brommer ombouwen naar isc rules is met een halve dag gedaan .... ben alleen bang dat de ronde tijden me parten zullen gaan spelen :p
 
Vorig jaar helaas geen deelname aan het ISC omdat je toen al in het begin van het jaar ingeschreven moest zijn, wat wij later pas hoorde. Dit jaar rij ik graag mee in Spa en Adria. zet mijn naam ook maar in het lijstje.

Groetjes Edwin Kil

Voor iedereen alvast een prettige jaarwisseling en een sportief 2008 toegewenst!!
 
Back
Top