Originally posted by Casper nope, iig bij peugeot kan het op geen enkele andere manier....maar wat is het probleem dan? die dingen kosten amper 5 euro..
Geld is ook probleem niet echt, maar kheb geen zin om naar winkel te fietsen Nee geintje, maar kon zijn dat er toch iets te fixen was? Ik meen dat Rolf ooit van Mark (Scooterracer) een constructie doorgekregen heeft die voor minarelli werkte... Was gewoon ff benieuwd, maar ik blaas morgen wel ff op m'n Polini Evo Fiets naar de dealer
Klopt, maar dan moet je wel je koelfan ding op vliegwiel eraf hebben sowieso natuurlijk Mja, met sterke plaat, 3 gaatjes maken voor schroefjes op vliegwiel, gat in het midden voor bout + moer aan de achterkant. Plaat erop zetten met die 3 schroefjes, en dan moer vasthouden en bout aandraaien. bout tegen krukas zetten dus he. Dat was het geloof ik Mja, ik had geen goede plaat. Ben dus maar ff 8 keer naar dealer gefietst:| Pas toen kreeg ik de goede mee
Originally posted by Rolf Klopt, maar dan moet je wel je koelfan ding op vliegwiel eraf hebben sowieso natuurlijk Mja, met sterke plaat, 3 gaatjes maken voor schroefjes op vliegwiel, gat in het midden voor bout + moer aan de achterkant. Plaat erop zetten met die 3 schroefjes, en dan moer vasthouden en bout aandraaien. bout tegen krukas zetten dus he. Dat was het geloof ik Mja, ik had geen goede plaat. Ben dus maar ff 8 keer naar dealer gefietst:| Pas toen kreeg ik de goede mee