Is dit nog oke ?

Advertisement - register to remove this

Als hij dat lekt is het niet oke , bedoel je of de olie nog oke is kunnen we dat zo moeilijk beoordelen . hoelang geleden is het ververst ? Zou hem , als je dat niet weet , voor die paar euro vervangen , en dat om de 3000 km herhalen.
 
Als hij dat lekt is het niet oke , bedoel je of de olie nog oke is kunnen we dat zo moeilijk beoordelen . hoelang geleden is het ververst ? Zou hem , als je dat niet weet , voor die paar euro vervangen , en dat om de 3000 km herhalen.
Sorry mijn. Fout ik heb mijn scooter een maand geleden gekocht en ik wouw vragen of mijn olie nog goed is of moet ik het vervangen mvg
 
Voor nog tientje haal je 1 liter goede Olie van Valvoline bij de Action ..... verversen en de Km stand opschrijven .
dit.
alleen bij vrachtwagens en grote machines loont het om een monster van de olie op te sturen naar een lab (en niet op een papiertje te bekijken) en te laten beoordelen of en hoe lang hij nog meekan. als je het bij een bestelbus, personenauto of kleiner niet weet, begin je gewoon opnieuw.
 
Back
Top