Is dit niet een idee voor het forum?

Advertisement - register to remove this

Nope niet mogelijk, dit is een UBB als ik me niet vergis...

Met de mensen online erop dat is Ikonboard. Wat trouwens wel gratis is.
Als je nog een voorbeeld wil van Ikonboard moet je naar: www.augustijn.hro.nl/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi
Ik ben daar Modje
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
het kan met VBB, stond er dus eerst op. Maar door de gare software op de server (ik geloof Apache) werd de cpu load veel te hoog (bug in software). Als er de nieuwe apache software op zou staan gaat het wel goed. Mja dat willen ze niet ofzo?
 
Ik heb het nieuwe forum al ene tijdje draaiend op de nieuwe server. Maar er zijn nog ene paar dingen die niet naar me zin zijn. Hopelijk kan de server wel een zwaardere belasting aan, want deze trekt het bijna niet al je s'avonds surft, en dit forum gebruitk al statische pagina's.

je kan hier ff kijken naaar het nieuwe forum. Je kan reggen enzo als je iets wil posten, sommige plaatjes en kleuren werken nog niet.

Heb je opmerkingen of iets om te helpen, kan je altijd meelen bas@scooterz.nl

http://213.196.39.160/forum/index.php
 
Dit is toch ook wel een vet forum:
http://bla/cgi-bin/userforum/start.cgi?forum=hondasfx

Er zijn vette smilies, je kunt bij je naam een rijtje neerzetten van wat er in je scoot zit+foto, en het is Nederlands en er zitten veel functies op.. wat wil je nog meer...

------------------
Save a whale,harpoon a honda

[edit] waar ik een hekel heb zijn andere scooter fora, en het nieuwe forum kan al die shit ook.., het is alleen nog traag als het druk wordt
frown.gif
[/freezer edit]
 
Dit was niet als reklame bedoeld, en ik ken begrijpen dat je een hekel hebt aan andere scooter fora, maar de mijne is speciaal bedoeld voor de honda sfx, dus totaal geen concurentie voor jouw
smile.gif
En ik vind dit forum gewoon the best! En ik lees hier al 3 kwart jaar mee en post af en toe wat, en het vorige bericht was niet echt bedoeld als reklame, maar om te laten zien hoe 't ook kan.. maar ja.. groeten van Marcel

------------------
Save a whale,harpoon a honda
 
als iedereen icq heeft/installeert en we geven allemaal het nr door dan kunnen er hier van die knoppen gezet worden waarop staat wie online /offline is

dat is best wel makkelijk

------------------
KYMCO DJ 70cc
 
Originally posted by argentino:
als iedereen icq heeft/installeert en we geven allemaal het nr door dan kunnen er hier van die knoppen gezet worden waarop staat wie online /offline is

dat is best wel makkelijk


Ik sta dus nooit op online. Altijd op invisible. Anders wordt ik ineens door honderden mensen tegelijk aangesproken
frown.gif


Greetz
 
idd

en dan is er zo'n gochem die je wil adden en dan decline je z'n request... gaat ie liggen mekkeren waarom ik niet authorize... ja uhhh like ik heb nix beterz te doen?
 
hmm...vaag dat probleem heb ik (gelukkig) niet

en msn dan??

[This message has been edited by argentino (edited 03 May 2001).]
 
Originally posted by Ruud:
idd

en dan is er zo'n gochem die je wil adden en dan decline je z'n request... gaat ie liggen mekkeren waarom ik niet authorize... ja uhhh like ik heb nix beterz te doen?

Ja Ruud, die gochem was ik.
Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om wat icq nummers te hebben van mensen van dit forum.
Maarja, dat heb ik dus fout gedacht...er zijn dus blijkbaar mensen die hier geen behoefte aan hebben.
Helaas...
 
Ja ik begrijp dat je niet iedereen van het forum op je icq list wilt hebben. omdat je daar voor het forum hebt.......
 
Eerst hebben we 2 weken ofzo ook van die icq bloemetjes gehad op het forum, maar ik werd er een beetje gek van...

Nu komen nogsteeds mensen via msn, maar dat is te overzien.
 
Back
Top