is dit mogelijk?

Advertisement - register to remove this

wat denk je zelf?
d8 t niet.
tis een motorvoertuig, en daar mag je als 16 jarige niet op rijden.
je mag maximaal een 49.9 cc hebben op je brommer/scooter/quad
 
dan kun je ook wel een motor verzekeren als landbouwvoertuig en daar dan mee gaan rijden.
is volgens mij bullshit
kan nooit.............:|
 
Je mag idd met landbouwvoertuigen rijden vanaf 16 jaar, maar enkel op veld etc.
Dacht niet dat je er de openbare weg mee op mag.
 
Heus wel, als je 16 bent en certificaat haalt, mag je op een tractor of ander landbouwvoertuig over de weg je eigen verplaatsen.. Als je 18 jaar of ouder bent, mag dit ook zonder certificaat :D
 
als 16 jarige mag je wel op een quad rijden maar dan moet je een tractor rijbewijs hebben. De quad mag dan ook alleen maar voor landbouw doeleinden gebruikt worden.
 
Dit mag wel als je 16 bent en je tractorrijbewijs hebt gehaald.

het nadeel is dat als je hem verzekerd als tractor dat je er alleen mee over de weg mag als je de kortste route van "weiland tot weiland" neemt en dus niet mee door de stad mag scheuren
 
Nou ja het kan wel maar dan moet je natuurlijk wel een mooi antwoord klaar hebben liggen voor de politie dat je aan het werk bent en dat je ergens naar toe moet.

veel succes verder
 
Een paar deuren verder woont ook een gast met traktor rijbewijs en die heeft een landbouw truuk ofzow geen traker maar een pickup geval en daarmee reist die kerel ook elke dag na school en na de stad dus het zouw wel kunnen tis maar net welke agent je voor je hebt staan:p
 
je kan hem verzekeren als landbouwvoertuig maar dan moet je wel een tractor rijbewijs hebben die ga ik zelf ook halen voor op mijn werk maar weet nog niet waar dat kan groeten michiel
 
Als je hem als landbouwvoertuig wil verzekeren, moet je actief zijn in de agrarische sector, aldus Unive.
 
volgens mij hangt hier zon 16 km/h regel aan, correct me if I'm wrong, ik heb dat tracktor bewijs gehad,...

totdat ik een bedrijfs bus op stage aan gort reed met een tractor met defecte koppeling.... :S
 
Ja, dat mag want een vriend van mij rijd nu ook op zo'n mecedes Unimog, en die is ook verzekerd als landwerktuig, maar mag niet harder dan 16kmpu 8P
 
vriend van me is net 16 die rijdt overal met traktor van zen pa gaat ook gewoon toeren en die bakbeesten zijn echt groot en rijden iets van 50km/h mag dat dan wel? hij heeft wel zijn traktor rijbewijs of hoe dat ook heet..??
 
Back
Top