Is dit goed?

Status
Not open for further replies.

DonMaricon

Well-Known Member
Hallo allemaal,

ik wil even jullie advies.
Mijn cilinder was vastgelopen maar is daarna uigehoond. Er is ook een nieuwe uitlaat opgezet (S6 pro rep). De dealer heeft alles er op gezet en afgesteld. Nu 350 km later rijdt het nog steeds niet lekker. Gasreactie is kut en als ie koud is komt ie geen meter vooruit. Ik vraag me af of dit nog wel beter wordt want dit is echt niet leuk. Ook trekt ie (mits warm) lekker pittig op tot de 50. maar daarna komt ie nauwelijks vooruit.

iemand een idee? want wat ik me afvraag is hoe de dealer een cilinder + zeer moeilijk af te stellen uitlaat afstelt.

m vr gr
 
Advertisement - register to remove this

mja , je moet gewoon terug gaqan naar de dealer als de boel is ingereden , en dan zeggen dat je klaar bent met inrijden en dat ie nu goed afgesteld moet worden...

die dealer heeft het de vorige keer ook gedaan , dus mag ie het nu oplossen , lijkt me logisch toch?

slecht lopende scooters kun je imo niet afleveren...

dus hier kunnen wij helemaal niks mee...
 
dan had ie heel in het begin wel beter moeten rijden... als ie vanaf het begin af al kut rijd, kan dat niet komen door het inrijden, omdat het steeds erger wordt bij verkeerd gebruik.
 
vorige keer hebben ze ook me kappen beschadigt stelletjes lullo's. omdat ik ze zelf zou hebben gespoten:S
ik word echt knap ziek van die scooter, als ik volgas ga en laat me gas even los en m daarna weer oppak blijft ie steken bij 6000 rpm terwijl ie "normaal" 7500 doet
 
teruggaan zoals al eerder is gezegd!
die gasten hebben hun werk niet goed gedaan, dus niet aankomen en terugbrengen.

/edit
als je er zelf aan gaat kloten heb je kans dat de brommerboer JOU de schuld geeft...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top